Ik heb een IBM DTLA 307030 die gemaakt is in july 2000. Vandaag kreeg ik tijdens het opstarten van win2k een gek getik, net alsof er badsectors opstaan. dus ik mijn hd opnieuw gepartitioneerd en geformateerd (met een win98 bootflop en onder FAT32) geen getik en geen gerammel. dus ik dacht, dan maar weer win2k installeren. nou tijdens het formateren naar ntsf krijg ik het getik weer terug op 51%. maar het formateren gaat gewoon door. dus ik nog eens formateren in ntfs, en weer getik bij 51% en hij ging ook gewoon weer door.
dit probleem heb ik wel eens eerder gehad, al in de eerste 2 weken dat ik het ding had, toen heb ik hem terug gebracht en zij zeiden toen dat de hd weer goed werkte toen hun hem teste, en heeft hij tot nu normaal gefunctioneerd en ik heb hem vaker geformatteerd
wat moet ik hiermee doen ? kan ik heb low-level formateren of is dan mij garantie weg? moet ik heb via RMA naar ibm opsturen ? want ik dacht dat er toch 3 jaar garantie opzat ?
dit probleem heb ik wel eens eerder gehad, al in de eerste 2 weken dat ik het ding had, toen heb ik hem terug gebracht en zij zeiden toen dat de hd weer goed werkte toen hun hem teste, en heeft hij tot nu normaal gefunctioneerd en ik heb hem vaker geformatteerd
wat moet ik hiermee doen ? kan ik heb low-level formateren of is dan mij garantie weg? moet ik heb via RMA naar ibm opsturen ? want ik dacht dat er toch 3 jaar garantie opzat ?