Laptop met defect scherm

Pagina: 1
Acties:

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hier een Compaq Armada (=laptop) met defect scherm. Iemand ideeën wat ik hier nog mee kan doen (Pentium 150).

Zelf heb ik o.a. zitten denken aan een MP3-autoradio, met een wireless-lan kaartje erin... Auto voor de deur en dan uploaden vanaf m'n PC >:)

Of misschien heeft iemand nog een soortgelijke laptop met goed scherm??? (Zal haast wel niet, of kost te veel.... laptopje kostte toen maar 750,- dus een scherm van 1200 piek heb je ook nix aan.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als er een CRT uitgang op die notebook zit kan je er gewoon een monitor op aan sluiten en dan de notebook gewoon gebruiken ??????

• Korneel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05-2022
geen compraq kopen. 8-)

.... i just wanted a cool glowing thingy...

Verwijderd

als het een armada 41xxT is moet je me ff mailen, heb er nog 1 liggen waarvan de voeding kapot is

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:23

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb een IBM P133 met exact hetzelfde probleem. Doet nu (inderdaad!) dienst als MP3 speler, afstandbedienbaar via de irDa poort :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

afstandbedienbaar via de irDa poort :)
offtopic:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?, en is het ook mogelijk om met een werkende laptop met de irDA poort een TV te bedienen?

Verwijderd

Check effe of de videokaart kapot is, of dat het aan het scherm ligt. M'n pa bracht laatst ook 'n laptop met defect scherm mee, en daar deed de videokaart 't dus wel gewoon van ... Dus ik dat ding openschroeven, zat er zo'n grote vierkante stekker met een heleboel pinnetjes gewoon los. Dus ik heb dat ding weer vastgedrukt en hij loopt nu weer als een tierelier 8-).

Verwijderd

Schroef 'm eens open en check wat voor scherm er in zit..

Is het deze:
Torisan CFSTN LM-CJ53-22NEK

dan heb ik hier nog een nieuw schermpje voor je liggen.

Ooit uit een kapot laptopje (ook een armada) gehaald met de bedoeling om 'm op m'n PC aan te sluiten.

Helaas kost de benodigde interface-kaart 700,-

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 01:16 schreef hezik het volgende:
Schroef 'm eens open en check wat voor scherm er in zit..

Is het deze:
Torisan CFSTN LM-CJ53-22NEK

dan heb ik hier nog een nieuw schermpje voor je liggen.

Ooit uit een kapot laptopje (ook een armada) gehaald met de bedoeling om 'm op m'n PC aan te sluiten.

Helaas kost de benodigde interface-kaart 700,-
Werkelijk :? ... ik wilde namelijk ook eens op zoek naar wat documentatie daarover. Is zo'n Interface niet zelf te bouwen ofzo?

Verwijderd

Tsja dat dacht ik eerst ook, maar blijkt toch lastiger te zijn dan dat.

Ben de links naar de fabrikant van die kaart helaas kwijt, meestal vind ik m'n info hier, bij deja of via google. Als je dat spoor volgt zul je het wel vinden :)
Pagina: 1