Toon posts:

Kapotte voeding gebruiken....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik heb net even 3 kapotte voedingen van iemand gekocht voor 10 piek (koopje >:)) met daarin natuurlijk 3*80mm fans.. Ik heb van 1 voeding de printplaat enzo eruit gehaald en de koeler laten zitten.. Toen heb ik er 2 blauwe kerstlampjes in gedaan (werken op 5v dus 2 op 12)... Ziet er best grappig uit. Misschien meer iets voor de zomer maar het staat nou op mn bureau en blaast lekker koele lucht naar me :)

Helaas heb ik geen webcam of digitale camera ofzo dus hier plaatjes zetten word nogal moeilijk :(

Dit was ff een tip voor mensen die nog een oude/kapotte voeding hebben :)

See Yah

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

De 340 watt Chieftec die ik eergisteren heb opgeblazen is niet meer te redden :(

En het erge is dat ik die voeding nog niet eens een week had! :(

Voor mij geen kerstverlichting dus >:)

Verwijderd

Ja, goed idee, heb ook nog een kapoote voeding van eynstein ligge. sturen me een nieuwe op. Maar ik sloop gewoon die fan eruit. Bedankt voor een deel van je tip ;)

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
kerstverlichting, hmm toch maar weer de stekker erin ;)

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 21:50 schreef Froggie het volgende:
De 340 watt Chieftec die ik eergisteren heb opgeblazen is niet meer te redden :(

En het erge is dat ik die voeding nog niet eens een week had! :(
Geen garantie :?

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Op vrijdag 14 december 2001 21:53 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Ja, goed idee, heb ook nog een kapoote voeding van eynstein ligge. sturen me een nieuwe op. Maar ik sloop gewoon die fan eruit. Bedankt voor een deel van je tip ;)
als je hem zelf nog moet sture, nie verstandig kerel, daar zullen ze wel over besig zijn... of nie? :)

Check mijn knowledge base!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Op vrijdag 14 december 2001 21:59 schreef Treb het volgende:

[..]

Geen garantie :?
Uhh... heb al met een smoes bij Tweakshop aangeklopt... me pa gaat er volgende week ff langs om hem te ruilen >:)

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 22:13 schreef Froggie het volgende:

[..]

Uhh... heb al met een smoes bij Tweakshop aangeklopt... me pa gaat er volgende week ff langs om hem te ruilen >:)
Hmm, zouden ze daar echt zo dom zijn :?
Hoe komt het dan dat je hem hebt opgeblazen :? en wat voor smoes heb je dan opgehangen :?

Verwijderd

Topicstarter
Brr! Ik begin het aardig koud te krijgen..... Schakelaar! Schakelaar! :P

Verwijderd

Er moet toch weer een idioot zijn die als het -3°C buiten is KOELE wind wil hebben ....

Verwijderd

Topicstarter
Haha! Niet zo zeuren hoor.. Ik heb het gewoon maar bed8 en ff in elkaar geknutselt voor de lol hoor.. Ik ga heus niet bedenken van: "Hey, wat is het toch warm, ik heb nodig koeling nodig"..
Pagina: 1