[CM] Idee voor casbadge...

Pagina: 1
Acties:

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb mijn casebadge als volgt gemaakt:

- dun plaatje metaal (kan ook ander materiaal zijn, zolang het maar sterk en dun is).
- logo uitsnijden/dremelen/zagen/knippen
- wit plexiglas erachter plakken, met een dikte van 3mm bijvoorbeeld.
- dieper gelegen gedeelte op je case waar de badge op moet bijna helemaal wegslijpen (klein randje overhouden om casebadge op vast te zetten).
- felle (blauwe) led erachter.

Krijgt dan casebadge die lijkt op het logo achterop de optical muizen van logitech... errug :9~

Heb er helaas nog geen pic van, maar die komt zodra mijn hele case af is...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Edit

Hier stond iets wat bij nader inzien niet juist was! Dat had ook anders gekund

* PsYgHo moet eens wat aardiger zijn tegen sommigen :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dan kun je verrekte goed dremelen/knippen/zagen als je op een vlak van 1x1inch een logo kunt maken (dat is het formaat van mijn casestickertje)
Je kunt natuurlijk ook een logo uitknippen uit papier en dat ACHTER wit plexiglas plakken, dat je het logo alleen ziet als de computer aan staat. (of het logo op de achterkant schilderen)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Mephix
  • Laatst online: 25-11-2025
excuses, had het nog niet eerder gezien.. wel badges die er beetje op leken.. maar niet op die manier

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Op vrijdag 14 december 2001 21:53 schreef Resistor het volgende:
Dan kun je verrekte goed dremelen/knippen/zagen als je op een vlak van 1x1inch een logo kunt maken (dat is het formaat van mijn casestickertje)
Je kunt natuurlijk ook een logo uitknippen uit papier en dat ACHTER wit plexiglas plakken, dat je het logo alleen ziet als de computer aan staat. (of het logo op de achterkant schilderen)
Niet eens zo'n heel gek idee. Gewoon een logo in een stukkie papier/dun karton (nog beter) en dan met een Edding zwart maken.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Bedoel je shabloneren (of zo iets) wat je ook op de kleuterschool deed?
-edit-
Ik heb echt een blackout, ik heb geen idee hoe je dat woord schrijft, het idee is iets uitknippen, en het uitgeknipte, of het vel waar het uit komt als mal gebruiken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Zoiets dat ik op de HCC zag:

als je in plexiglas krast en er een lampje op zet zie je een licht streepje. (handig voor modding :) )
dus als je goed kan dremelen kan je een leuk tekeningetje afplakken. (of andersom) en dan een beetje schuren, LEDje erachter, en een (8> effect!
(ik ga mn zippo ook zo bewerken met het =W= logo )

Froggie: Ik heb met je in de brugklas gezeten.... :o GdB te A

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op vrijdag 14 december 2001 21:54 schreef Mephix het volgende:
excuses, had het nog niet eerder gezien.. wel badges die er beetje op leken.. maar niet op die manier
He nee joh, ik was weer eens ff te snel met mijn bek :( , heb ik wel eens vaker |:(

* PsYgHo moet maar eens ff zijn best doen om wat aardiger te zijn, ik ben zelf ook wel eens wat met dubbele dingen aant posten, mijn exuses...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

http://www.multiplaycity.com/products/casemods/elbadgeinstall.html

Check dit maar eens dan. Komt op hetzelfde neer.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Pagina: 1