Toon posts:

[RTCW] Frustraties, grmf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik de enige die zich hieraan ergert, of speel ik echt op totaal verkeerde servers :? :(

Ik ben dood, medic staat naast me, ik roep nog "medic!", medic zegt "f*ck you b*tch" en loopt weg :? :(

Kill ik toevallig 2 mensen met een headshot, gelijk iedereen "he is cheating, kick him" en gaan ze voten om me te kicken :? :? ik kan daar niet tegen :( :(

en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
tis zo'n leuke game maar dit verziekt het iedere keer weer :'( :'(

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Ik denk dat je op de verkeerde servers speelt want ik speel het best vaak en ik heb hier nog nooit last van gehad eigenlijk...

Neen

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 17:05

Mohy

Star Citizen

Ach, Ik doe niet veel aan mp'en en dit soort verhalen lokken mij nu ook niet echt om te gaan mp'en. Ik vind het allemaal een beetje ziek. Het leukste is en blijft (vind ik) een leuke lan met een paar vrienden. (dan kan je degene die cheat meteen duidelijk maken waarom hij niet moet cheaten >:) ) Maar dat gebeurt dan gelukkig zeer weinig (niet) (het cheaten dan)

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 21:21 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ben ik de enige die zich hieraan ergert, of speel ik echt op totaal verkeerde servers :? :(

Ik ben dood, medic staat naast me, ik roep nog "medic!", medic zegt "f*ck you b*tch" en loopt weg :? :(

Kill ik toevallig 2 mensen met een headshot, gelijk iedereen "he is cheating, kick him" en gaan ze voten om me te kicken :? :? ik kan daar niet tegen :( :(

en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
tis zo'n leuke game maar dit verziekt het iedere keer weer :'( :'(
tja veel mensen kunnen nou eenmaal slecht tegen hun verlies, dan krijg je dit soort dingen,

helaas niks aan te doen op dat moment, gewoon ff een leukere server op zoeken...

Verwijderd

Ik (als Die-Hard medic, vaak met topscores :P) vind het dus echt multi-irritant als mensen niet ff blijven liggen tot de nieuwe respawn. Wat maakt het uit om ff op een medic te wachten, als de respawn toch nog 30 seccies duurt.

Ook mensen die mij uitvoerig gaan bedanken voor mijn 'prikje' en dus 10 sec stil staan, zoekend naar de juiste command zijn erg dom bezig.

Engineers die medicjes ammo geven zijn echte toppers! :*

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Op vrijdag 14 december 2001 21:35 schreef 007 het volgende:

Meer cheaters denk ik >:)

Neen

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik word er zo langzamer hand ook eem beetje ziek van ...
dit zie ik ook vaker bij CS ... heb je een keertje mazzel word je meteen voor cheater uit gemaakt :( en gekicked

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 17:05

Mohy

Star Citizen

Zijn dat geen luits, of kunnen engineers ook ammo geven?

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Wat ook leuk is, is als jij LT bent, en een medic roept 10 keer achterelkaar "i need ammo" maar rent wel als een idioot weg :+ , pff,
maar ik ga even wat andere servers zoeken idd. lijkt me wel fijn als een team ook nog eens als een team samenspeelt ipv. de deur bij het respawnpunt te blocken of gelijk de flamethrower op zen teammaatjes los te laten :P

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 21:37 schreef Boesjke het volgende:
Meer cheaters denk ik >:)
Bedoelde dus Lueitenants (hoe de fuck schrijf je dat?).

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Heheh dat snap ik :)
Lieutenant btw :7

Neen

Verwijderd

sommige mensen zijn ook ZO dom , dan loop ik met een flammen werper en wil ik wat soldaatjes toasten , komt der zo`n stomme }:O voor me staan met een 9mm gun |:( gevolg , ik vermoord hem (perongeluk) en ik wordt dood geschoten door de vijand |:( |:( |:(

Verwijderd

ohja en nog 1 , ik was aan het zeuren om kogels (want ik was medic en die hebben amper kogels) dan kwam der zo`n normale soldaat aan en pikt het snel op zodat ik amper wat heb , en dan verwacht hij dat ik mijn leven ga riskeren om hem weer te genezen :? |:(

Verwijderd

Ik (als Die-Hard medic, vaak met topscores :P) vind het dus echt multi-irritant als mensen niet ff blijven liggen tot de nieuwe respawn. Wat maakt het uit om ff op een medic te wachten, als de respawn toch nog 30 seccies duurt.

Ook mensen die mij uitvoerig gaan bedanken voor mijn 'prikje' en dus 10 sec stil staan, zoekend naar de juiste command zijn erg dom bezig.

Hey ik ben ook Die-Hard medic, ook vaak met topscores >:). Reviven scoort best lekker :)

Meestal zit ik wel op servers waar mensen sociaal zijn, ik hoef maar 2x om ammo te zeuren of een luitenant schiet me te hulp. Ook voor het reviven is de dank vaak groot :)

Wat wel irritant is, zie je zo'n gast neergeknald worden, denk je ik ga em reviven, douwt ie gelijk op spatie zodat ie in de respawn que komt, terwijk ik em nog makkelijk had kunnen helpen! Dan voel ik me als geneesheer zo machteloos :o

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 22:21 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Wat wel irritant is, zie je zo'n gast neergeknald worden, denk je ik ga em reviven, douwt ie gelijk op spatie zodat ie in de respawn que komt, terwijk ik em nog makkelijk had kunnen helpen! Dan voel ik me als geneesheer zo machteloos :o
Precies, dat zijn echt de mega n00bs die nix van het spel snappen. Maar jah, dat soort mensen heb je altijd meer bij nieuwe games. Zie ook dit screentje, ik ben de enige medic in mijn team! Wat 13 gamers telt. Helaas niet 1e hier, maar ja... 8-)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
DAAROM moet je in een clan komen!!

En het verhaaltje in de eerste post...dat heb ik nog niet meegemaakt zo extreem maar ik zou meteen verkassen naar een andere server nadat ik die eikel kapot geschoten heb.

Wel lomp dat balancing uit staat vaak.
5 tegen 9 enzo schiet niet op.
Ik snap het echt niet waarom je dat uberhaupt uit kan zetten (en volgens mij standaard uit staat).

Verwijderd

eerst was het 4 tegen 16 :o

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik ben meestal lieutenant en paas altijd braaf ammo aan (vooral) medics en engineers. meestal hoor je ze dan ook liev "Danke" roepen of wat die geallieerde zeggen :)

commando's toetsen is niet zo moeilijk hor, gewoon v43 en "danke" en v44 is you're welcome :) heel soepel en speelt altijd cool met sociale mensen. ik zit wel altijd in FF=off servers want ik ga niet beginnen met frustraties door per ongeluk teamkills en dan gekickt worden. die ocr 3 of zo server met max 62 man is trouwens echt vet. moet ge eens proberen :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1