This message was sent on 100% recyclable electrons.
heey basiep, check je mail even over het testprogje voor 4*40 lcd...
Bestuh!!
prima! 
ik mail je wel een test progje, als je je email adres even hier neerpaste, of mij mailt naar:
fjbgp@rendo.dekooi.nl
ik mail je wel een test progje, als je je email adres even hier neerpaste, of mij mailt naar:
fjbgp@rendo.dekooi.nl
Verwijderd
Mocht je in de nabije toekomst nog opzoek zijn naar betatesters met een Matrix Orbital LCD (LCD2041), i'm your man
ik krijg volgende week zelf ook een 4x40 Matrix Orbital LCD
fijne dingen zijn het.
fijne dingen zijn het.
ik kan nog wel iemand gebruiken...
euh... ik vroeg me af waarom ik niks meer van je hoorde...Op zondag 16 december 2001 21:16 schreef basiep het volgende:
ik kan nog wel iemand gebruiken...
ik was de gene die om de support vroeg, remember me?
nut@fun-industries.nl
Heb je al ondersteunig voor Wirz/SEEtron/pic-an-lcd/enz serial backplate? Daar kan ik evt voor testen, ik heb zelf zo'n ding geknutseld.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
ik was je mailadres kwijt sorryOp maandag 17 december 2001 00:29 schreef nutie het volgende:
[..]
euh... ik vroeg me af waarom ik niks meer van je hoorde...
ik was de gene die om de support vroeg, remember me?
nut@fun-industries.nl
ik zou dus echt niet weten waar jij het nou over hebt, sorry..Op maandag 17 december 2001 12:21 schreef bugs het volgende:
Heb je al ondersteunig voor Wirz/SEEtron/pic-an-lcd/enz serial backplate? Daar kan ik evt voor testen, ik heb zelf zo'n ding geknutseld.
Pagina: 1