Toon posts:

Is dit te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn subwoofer setje doet het af en toe maar. Dit komt doordat het volgende naar de bliksem is:

in mijn subwoofer zitten de volgende aansluitingen:

In
Out
AC-12V

Deze drie zitten op een klein printplaatje en hieruit lopen de kabeltjes (in de subwoofer) naar overige onderdelen.
Nu was mijn vraag, kan ik ergens zo'n los printplaatje kopen? Want mijn In gat (ik noem het maar zo) doet het niet meer goed.
Weet iemand hier raad mee?

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Op vrijdag 14 december 2001 19:56 schreef __Ted__ het volgende:
Want mijn In gat (ik noem het maar zo) doet het niet meer goed.
Weet iemand hier raad mee?
Zit je wel op het goede forum voor deze vraag :o :o

Viezerik! :P

Nog ff serieus, op www.conrad.nl en bij een willekeurige electronica winkel kan je wel een nieuwe ingang kopen. En die op je bestaande print solderen. Misschien kan je ook door wat te prutsen in dat gat (ahum..) wat contactjes wat strakker zetten (oke, ik stop) zodat je weer goede aansluiting krijgt.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
ik had al bij conrad gekeken maar niets gevonden. Zal zondag wel ff in het boek kijken, ben nu niet op mijn kamer. Sorry over de gaten etc. maar ja anders kon ik het ook niet uitleggen :)

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

als je een beetje handig bent kan je je sub open maken en even de soldeerbout bij de soldeer punten houden (mischien dat ze en beetje los zitten) en gelijk de stofzuiger er door heen,
wie weet help het een beetje

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Maar heb je al lopen prutsen? Want ik had altijd bij mijn walkmans dat die jackplug aansluiting op een gegevens moment brak was, en als je er dan met een dun voorwerp dat 'haakje' weer omhoog haalde dan deed hij het weer goed.

Maar dan ga ik er van uit dat het met een jack is. Als het een tulp aansluiting is kan je het met een tang wat strakker zetten.

Vandaag is het feest en morgen ook.