They made me do it.
Vindt het zo juist wel een mooie afscheiding.
En staat iets netter /verzorgder vinnik.
Is volgens mij ook al wel eens voorgesteld in LA /ed
Verwijderd
plaatje = (image.length>0) ? "<p>[img]\""+image+"\"[/img]":"";
Maar of het gewenst is?
They made me do it.
Oneens.Op vrijdag 14 december 2001 19:17 schreef Smoothy_ het volgende:
Het is maar hoe je het ziet. Als we nu geen kader zouden hebben en ik zou vragen "ik wil een kader", dan zou ook iedereen zeggen "het is onnodig".
Indien een kader je artsjoke vrijheid beperkt, moet je ff een ander creatief idee nemen.
* Delerium gaat voor stemmig zwart
bij de mensen met een donkergekleurd icon zie je 'm toch niet (maakt dus niet uit of 'ie er wel of niet is)
en bij mensen met een licht/transparant icon vind ik 't vaak lelijk staan
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:48 ]
Hdd's mening is niet relevantOp zaterdag 15 december 2001 12:35 schreef hdd het volgende:
PHP:
1 2 3 <? $kader = "mooi"; ?>
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
en mijn mening?Op zaterdag 15 december 2001 13:13 schreef JT het volgende:
[..]
Hdd's mening is niet relevant
Verwijderd
Op zaterdag 15 december 2001 13:13 schreef JT het volgende:
[..]
Hdd's mening is niet relevant
1
2
3
| <? $Mening HDD = "niet relevant"; ?> |
Verwijderd
border=0 zetten, en de rest gewoon hetzelfde laten, anders (als je met transparantie aan de zijkanten wil werken) krijg je zo'n zwart kader dat je hele idee breekt...
probeer het anders eerst even, en als het goed gaat, voer het dan in, gaat het niet goed, zeg dan "kaders terug"
toch?
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:47 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
1
2
3
| <? $JT = "blijft stil als iedereen aanvaard dat hdd's mening niet relevant is :D"; ?> |
Ecodan warmtepomp
Soms weet ik het ook niet meer.........
maar ik kan me herrinneren dat ik daar heel lang geleden ook es om gevraagd heb
Verwijderd
voor veel mensen niet, jij ziet het wel zo, maar men herkend wel andere forummers aan hun usericon...Op zaterdag 15 december 2001 18:10 schreef tita_tovenaar het volgende:
ik heb er geen last van ,je usericoon is maar een bijzaak
bijv. LuNaTiC zijn icon heeft Density nu ook (met of zonder toestemming weet ik niet, dus geen uitspraken over goed of fout) maar ik dacht dus meteen dat LuNaTiC dat bericht had gepost, pas toen ik naar de naam keek zag ik dat het density is...
'icon == bijzaak' is dus een foute zin
'rand om icon == bijzaak' is een goede zin