Hey,
Dit topic gaat dus over EHBTO ik zal ff duidelijk maken wat het is :
Eerste
Hulp
Bij
Tweaker
0ngelukken
Post hier in dit topic je meest gruwelijke verhaal over Cd-Rom vreters, Veelvraat fans e.d
Owja vermeld het ongeveer zoals ik het doe voor de duidelijkheid
---
Hier mij verhaal ;
Overleden voorwerpen :
- NoName CDR 80min
- Aopen 52x Cd-Rom Drive
Ik stak dus mn CD-Rom in mn net 2 weken oude Aopen en gooi ook een Cd'tje in mn Plextor brandertje om een paar files te kopieren. Ik w8en... Krijg een geluid van een spinnende Cd-rom te horen...(Niks verkeerd mee)
Programmaatje om te branden starten en branden maar... ik ging ff tv kijken (Moest mezelf met een hoek van 30° draaien
) Hoor ik me daar ineens een raar geluid blijkt *KRRZZGGGTTTT!!!* of zoiets ik schrik me de !"$(&$$% en kijk in mn kast of er nergens een draadje tussen een fan oid zit... ik kijk naar de voorkant van mn case steekt me cdrom uit ?!?! Kijk op me monitor... Easy Cd Creator halted by user !? druk mn Cd-Rom la open... komt er alleen nog maar een paar stukken uit wat samen en Cd-Rom vormde...ooit.
Helaas heb ik geen picture van mn Aopen als die er nog komt post ik hem natuurlijk.

---
Nu de beurt aan jullie
Dit topic gaat dus over EHBTO ik zal ff duidelijk maken wat het is :
Eerste
Hulp
Bij
Tweaker
0ngelukken
Post hier in dit topic je meest gruwelijke verhaal over Cd-Rom vreters, Veelvraat fans e.d
Owja vermeld het ongeveer zoals ik het doe voor de duidelijkheid
---
Hier mij verhaal ;
Overleden voorwerpen :
- NoName CDR 80min
- Aopen 52x Cd-Rom Drive
Ik stak dus mn CD-Rom in mn net 2 weken oude Aopen en gooi ook een Cd'tje in mn Plextor brandertje om een paar files te kopieren. Ik w8en... Krijg een geluid van een spinnende Cd-rom te horen...(Niks verkeerd mee)
Programmaatje om te branden starten en branden maar... ik ging ff tv kijken (Moest mezelf met een hoek van 30° draaien
Helaas heb ik geen picture van mn Aopen als die er nog komt post ik hem natuurlijk.
---
Nu de beurt aan jullie