-= EHBTO =-

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
Hey,

Dit topic gaat dus over EHBTO ik zal ff duidelijk maken wat het is :

Eerste
Hulp
Bij
Tweaker
0ngelukken

Post hier in dit topic je meest gruwelijke verhaal over Cd-Rom vreters, Veelvraat fans e.d

Owja vermeld het ongeveer zoals ik het doe voor de duidelijkheid :)

---

Hier mij verhaal ;

Overleden voorwerpen :
- NoName CDR 80min
- Aopen 52x Cd-Rom Drive

Ik stak dus mn CD-Rom in mn net 2 weken oude Aopen en gooi ook een Cd'tje in mn Plextor brandertje om een paar files te kopieren. Ik w8en... Krijg een geluid van een spinnende Cd-rom te horen...(Niks verkeerd mee)

Programmaatje om te branden starten en branden maar... ik ging ff tv kijken (Moest mezelf met een hoek van 30° draaien :P) Hoor ik me daar ineens een raar geluid blijkt *KRRZZGGGTTTT!!!* of zoiets ik schrik me de !"$(&$$% en kijk in mn kast of er nergens een draadje tussen een fan oid zit... ik kijk naar de voorkant van mn case steekt me cdrom uit ?!?! Kijk op me monitor... Easy Cd Creator halted by user !? druk mn Cd-Rom la open... komt er alleen nog maar een paar stukken uit wat samen en Cd-Rom vormde...ooit.

Helaas heb ik geen picture van mn Aopen als die er nog komt post ik hem natuurlijk.
:+

---

Nu de beurt aan jullie :)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik was een keer zo slim om tijdens het knutselen in de computer de kast ff plat te leggen toen de cd nog aan het lezen was ......
toen was het KRAZZZZZZZZZZ ....
ik haalde het cd tje er uit en die zag er niet meer uit....
helemaal vol krassen, Het was G#(*&#DOMME mijn orginele win98 CDtje die dus niet meer te lezen was :(

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hehe
bij een 486 zat een modem erin van 200 bytes
dus ik gewoon op 14.4 k laten werken want lager kon niet
internet rete sloom
maar werkte
toen op een gegeven moment ding niet meer kon inbelle
stonk beetje van achter =)
gewoon opgeblaze *D

Tweakers Discord

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
'k Had een goedkoop geluidskaartje met Gameport... Gamecontroller erop, en stinken als een gek...

Nadat ik het kaartje eruit gehaald had, bleek er een complete baan uitgebrand te zijn.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
Zo te zien zijn de tweakers hier aardig veilig bezig ? :)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Op vrijdag 14 december 2001 21:01 schreef tweakduke het volgende:
hehe
bij een 486 zat een modem erin van 200 bytes
dus ik gewoon op 14.4 k laten werken want lager kon niet
internet rete sloom
maar werkte
toen op een gegeven moment ding niet meer kon inbelle
stonk beetje van achter =)
gewoon opgeblaze *D
Euh .. jaaa ja ...

Repareren doe je zo.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

computer draaiend, per ongelijk de vgakabel aanraken zodat de vid.-kaart eruit klikt en hemm (computer nog draaiend) er weer instoppen... DAG gforce 2mx |:(

4015Wp west (Dordrecht)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Beetje lopen kloten met voedingstekkertjes: 5v en 12V draadje omgewisseld zodat mijn fans langzamer gingen draaien; stop ik hem in mijn HD; ene na de andere IC gloeide op en fikte weg ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Oude monitor van een vriend gekregen...
Ik schoonmaken (casing open om alle stof er uit te krijgen), ik aangezet met casing open... Werkte perfect...
Monitor uit, casing er op, monitor aan... geen beeld.
Casing open, monitor aan, geen beeld..

Multimeter gepakt, zwarte pen op aarde, rode pen prikkend op het PCB van de monitor... Verschillende waardes gevonden, zie ik op een gegeven moment zo'n mooie driepoot met een enorm koelrib.... *prik* *BOOOOOOOEEEEEEEEM* Rook, stank, donker. Bijna alle schakelaars die uit konden slaan in de meterkast sloegen ook uit...

Alles afgekoppeld.. gekeken... Zag er gewoon nog goed uit.
Aardlek e.d. weer ingeschakeld... Sterkker in de monitor *BOEEEEEEEEM* weer hetzelfde.. Dit keer zonder multimeter.

KAPOET.

Sorry Rick :D

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Pagina: 1