Toon posts:

Mono chroom schermpie aan Win2k server..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb een 12" monochroom ziekenhuis schermpie, en die wil ik aan me server hangen, en daar zit een S3 trio Virge kaart in.

Kan dit?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Als het om een 15 pins VGA/EGA aansluiting gaat wel ja, als het een Hercules monitor is, zal je eerst moeten zoeken op de vuilnisbelt om hercules kaarten.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 19:13 schreef _JGC_ het volgende:
Als het om een 15 pins VGA/EGA aansluiting gaat wel ja, als het een Hercules monitor is, zal je eerst moeten zoeken op de vuilnisbelt om hercules kaarten.
Een VGA/EGA aansluiting? EGA heeft een heel andere aansluiting dan VGA hoor (is ook een heel ander signaal).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
Op vrijdag 14 december 2001 19:15 schreef Bigs het volgende:

[..]

Een VGA/EGA aansluiting? EGA heeft een heel andere aansluiting dan VGA hoor (is ook een heel ander signaal).
'k denk dat hij vga/svga ofzo bedoeld :)

• _JGC_
Oh, sorry, dacht dat EGA ook 15 pins was. Hercules en CGA hebben wel dezelfde pinbezetting overigens :)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik gebruik hier ook een oud Z/W monitortje voor mn 2k servertje
ook met een s3 Trio 64 kaartje
en ik moet zeggen het draait prima met maximaal 640x480 ...maarja meer ben ik ook niet nodig

• _JGC_
Ik heb hier een Target 13" Z/W schermpje op 800x600x32 @ 56hz gehad. beetje knipperen, maar toch 800x600 :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 22:03 schreef _JGC_ het volgende:
Oh, sorry, dacht dat EGA ook 15 pins was. Hercules en CGA hebben wel dezelfde pinbezetting overigens :)
Yup en die heeft EGA dus ook :)
Pagina: 1