Amantes amentes
--
Be inspired!
*zucht*
Ligt niet aan jouw. Is uitgezet vanwege hoge serverload..
Ligt niet aan jouw. Is uitgezet vanwege hoge serverload..
*grmbl*
reality is for people with no imagination
Verwijderd
Zaakie ligt er om de haverklap uit, er worden voor de zoveelste keer vragen over gesteld, Femme reageert met de opmerking dat het UBB bagger is, vertelt dat aan een ander Forum gewerkt wordt .... en verder gebeurt er niks!
Ik ga morgen nogmaals Rackspace verzoeken dat er een swap partitie gemaakt moet worden. Als de swap groot genoeg is hoef ik niet bang te zijn dat de server uit z'n swap space loopt.
Als er in UBB gesearched wordt vraagt dat 65MB geheugen, dus als meerdere mensen dit tegelijkertijd gaan doen dan onstaan er plotselinge pieken in het geheugengebruik en dat is gevaarlijk op een server met te weinig swapspace.
Als er in UBB gesearched wordt vraagt dat 65MB geheugen, dus als meerdere mensen dit tegelijkertijd gaan doen dan onstaan er plotselinge pieken in het geheugengebruik en dat is gevaarlijk op een server met te weinig swapspace.
Weet iemand ongeveer wanneer dit probleem opgelost zal zijn?? ik heb namelijk een post nodig van een tijd geleden voor een spreekbeurt/betoog en als ik weet dat hij in die tijd nog niet gefixed is, ga ik ander informatie zoeken voor ik dalijk met mond vol tanden voor de klas kom te staan!
Pagina: 1