XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Als je ICS wilt installeren, moet je Win98se pakken.
als je gewoon een programmatje wilt hebben om internet te delen, zou ik winNT4 aanraden icm Winroute.
als je gewoon een programmatje wilt hebben om internet te delen, zou ik winNT4 aanraden icm Winroute.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Debian Linux, vraagt naar je instellingen in de install, 1 commando en je netwerk is online..
Dat wil je
Je kan er natuurlijk nog veel meer op, het is stabiel en razendsnel.
Verder zou ik zeggen: Gebruik de search en je vind het zeker
Koffie zou er natuurlijk aan kunnen denken om deze topic veilig aan en slotje te hangen
Succes!
Dat wil je
Je kan er natuurlijk nog veel meer op, het is stabiel en razendsnel.
Verder zou ik zeggen: Gebruik de search en je vind het zeker
Koffie zou er natuurlijk aan kunnen denken om deze topic veilig aan en slotje te hangen
Succes!
hmmz weer een iso downloaden
damn ik heb al een ANTi-Windhoos bibliotheek 
thnx voor de replies
thnx voor de replies
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nu nog ermee weten om te gaanOp vrijdag 14 december 2001 18:16 schreef funkflex het volgende:
[..]damn ik heb al een ANTi-Windhoos bibliotheek[..]
Nah .. koffie is liev vandaag
Maar ik raadje wel met klem aan om deze 2 te lezen:
[topic=152460/1/50]
[topic=184484/1/50]
alsje je daar evengoed in verdiept, en ook nog even 5 minuten googled, kan he nie mis gaan ... en anders , tja anders kan er altijd nog een slotje aan waaien