A-Open 50x laat cd's ontploffen...

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 22:14

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik had net de schrik van m'n leven. Ik wilde rustig mijn PC aan zetten, hoor ik ineens een volop harde knal. Maar ik had echt geen idee wat het was...Totdat ik een kwartiertje later de lade van mijn CDROM-speler open wilde doen om een gamecd erin te doen. Kwamen ineens allemaal stukjes cd uit, en er zat ineens geen CD meer in. Ik zit dus nu opgescheept met een A-Open 50x, met bijna een complete CD in het binnenwerk (hij rammelt als een gek als je hem schud). Ik ga morgen ff garantie claimen, maar de vraag is of Aopen niet zegt dat dit een fout van de cd-fabrikant is ?? :? Iemand hier toevallig ervaring mee, dat een CD-ROM speler een CD letterlijk opeet !

PS: Foto's zijn er niet te maken want aan de buitenkant zie je totaal nix, ik heb alleen een paar kleine stukjes CD die eruit zijn gekomen, maar 80% van die CD zit er nog in!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

is bekend van AOpen drives, niet alleen de 50speed, alle aopens van 30-speed en sneller.

Zijn die 'merkloze' gevallen met mtrp iod op de voorkant, en ze maken een teringherrie.
BDW: Asus 50speed wil het ook nog wel eens doen.

Ligt vooral aan slechte cds (=goedkope cd-r's), die zijn niet overal even dicht, en raken op hoge snelheid in onbalans, zijn onhoudbaar, en vliegen gezellig in 100 stukken in 't rond.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 17:51 schreef MREn het volgende:
Zijn die 'merkloze' gevallen met mtrp iod op de voorkant, en ze maken een teringherrie.
Klopt, staat hier nu op m'n bureau, en er staat idd MTRP op de voorkant...en A-Open op een sticker op de bovenkant..

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb 't trouwens ook een keer gehad toen ik op 2x aan 't branden was :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
jahoor, dit is niks ongewoons.
Je zult niet de eerste zijn met een ontplofte cd, ik lachte mijn broertje destijds ook heel hard uit toen ie t vertelde! :D

Gewoon naar de winkel en een nieuwe halen.

Die game zul je wel overnieuw moeten fikken. ;)

• Memendo
  • Laatst online: 18-04 17:41

Memendo

V4-power/Team BSD

En ik maar denken dat het een hogere macht was die gelijk mijn MaxP gebrande cdtje vernielde ;) . Maar het is dus gewoon mijn cdrom speler.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 14 december 2001 20:57 schreef memendo het volgende:
En ik maar denken dat het een hogere macht was die gelijk mijn MaxP gebrande cdtje vernielde ;) . Maar het is dus gewoon mijn cdrom speler.
Het Aopen Anti WareZ team, heeft connecties met de BSA dus, iedere CDR in filisteinen helpen :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Memendo
  • Laatst online: 18-04 17:41

Memendo

V4-power/Team BSD

Op vrijdag 14 december 2001 21:00 schreef markvt het volgende:

[..]

Het Aopen Anti WareZ team, heeft connecties met de BSA dus, iedere CDR in filisteinen helpen :)
Ach dit was geen warez dit WAS mijn backup, die ik voor eigengebruik mocht maken voor het geval mijn orgineel stuk ging :9

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik zal het nog sterker vertellen....ik kwam er net achter (had geen tijd om het eerder te checken...) dat de CD die vernield is.........MIJN RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN CD IS DIE IK ORIGINEEL HEB GEKOCHT !!!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

claimen bij Aopen :)
maar ehhh, had je niet ff een backup voor eigen gebruik gemaakt van je officiele CD? (of voor een maatje ;))

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Nooit van dit soort dingen gehoord :?
Wel natuurlijk balen voor je |:(
Had je de cd er wel goed inliggen?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

het was vast een rechthoekige kartelrand CD :) die willen nog welles problemen geven :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Aopen drives staan hier idd bekend om.

Ik heb trouwens zelf een Asus 50x die al wel duizend cd'g gezien heeft maar ze hebben het allemaal prima overleefd hoor :)
Pagina: 1