Ik had net de schrik van m'n leven. Ik wilde rustig mijn PC aan zetten, hoor ik ineens een volop harde knal. Maar ik had echt geen idee wat het was...Totdat ik een kwartiertje later de lade van mijn CDROM-speler open wilde doen om een gamecd erin te doen. Kwamen ineens allemaal stukjes cd uit, en er zat ineens geen CD meer in. Ik zit dus nu opgescheept met een A-Open 50x, met bijna een complete CD in het binnenwerk (hij rammelt als een gek als je hem schud). Ik ga morgen ff garantie claimen, maar de vraag is of Aopen niet zegt dat dit een fout van de cd-fabrikant is ??
Iemand hier toevallig ervaring mee, dat een CD-ROM speler een CD letterlijk opeet !
PS: Foto's zijn er niet te maken want aan de buitenkant zie je totaal nix, ik heb alleen een paar kleine stukjes CD die eruit zijn gekomen, maar 80% van die CD zit er nog in!
PS: Foto's zijn er niet te maken want aan de buitenkant zie je totaal nix, ik heb alleen een paar kleine stukjes CD die eruit zijn gekomen, maar 80% van die CD zit er nog in!
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden