mini cd's branden met layin case van plextor?

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik ga een Napa 380 kopen en nou vroeg ik me af of ik in m'n eigen comp die mini-cd-tjes kan branden of dat ik dat bij iemand anders moet doen.
Ik heb namelijk een plextor brander met lay-in case. (SCSI Plexwriter R412Ci) en daar zit niet zo'n verlaging in, dus volgens mij kan het niet. Er zit wel een soort rond ding in het midden, maar dit sluit niet tot de onderkant. Weet iemand of een lay-in case die CD's op een of andere manier op hun plaats in het midden houdt?
Een gewone CD kan ook nog 1mm bewegen als ie in de layin case ligt, en dat lijkt me ook niet echt handig als ie aan 't branden is...

Specs

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04
ff te duidelijkheid:
staat je brander nou zo | geplaatst of zo _ ? wanneer hij liggend ( _ ) is geplaats is het dan een slot in of gewoon een tray? .
wanneer het gewoon een tray is dan kun je hem gewoon plaatsen in dan kleinere rondje van je tray.
De cd wordt op zijn plek gehouden door de draaiende kracht. Om dat hij draaid verplaatst hij niet.

Misschien ben ik niet zo duidelijk maar als het goed is staat hier alles wat je moet weten.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
M'n Writer staat gewoon horizontaal in m'n kast. Je stopt je CD niet in een tray, maar in een lay-in case (een soort vierkant doosje die je in je writer stopt die 'm dan opslokt). De Writer heeft dus ook geen tray, maar een gleuf

Specs

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ow, het prachtige caddy systeem :)

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
* AlvaK heeft dezelfde burner.

Dat gaat je dus niet lukken.

Misschien kun je hem er precies in het midden inleggen.
En dan heeeel voorzichtig in je brander stoppen
En vervolgens heeeel veel geluk hebben

Dat gaat je dus niet lukken. :)

Verwijderd

vroeger ha dik voor me radio een soort rondje ter grote van normale cd waar je de mini cd indrukte als je zoiets kan vinden kan je er gewoon op branden lijkt me?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zolang je niet over de rand gaat wel :)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op vrijdag 14 december 2001 22:52 schreef steve-a17 het volgende:
vroeger ha dik voor me radio een soort rondje ter grote van normale cd waar je de mini cd indrukte als je zoiets kan vinden kan je er gewoon op branden lijkt me?
psies, ik heb die brander ook gehad en als het goed is krijg je dat geval erbij. is idd bedoelt om 8cm cds te kunnen branden.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
He, volgens mij heb ik dat ding er niet bijgehad... Maar ik zal de doos ervan nog eens opzoeken.

Specs

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij mij zat er ook echt niet zo'n dingetje bij.

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Vergeet het maar, de 412 brander van Plextor kan niet overweg met 8cm CDR's, deze worden niet herkend, dus bespaar je de moeite.
Pagina: 1