Driver Watch op tweakers

Pagina: 1
Acties:

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
/me wou ff een topic van Stuffis Generalis naar Lieve Adjes moven. Dit ging niet zonder problemen, hij is foetsie! Dit stond er nog in de cache:
Ik zat te denken, telkens komen er weer nieuwe postings van net gereleaste drivers. Is het dan niet handig om op T.net een soort Driver Watch te maken, net als pricewatch. Iedereen kan het melden als er nieuwe drivers zijn voor bepaalde kaarten en zet daarbij de link.
Een mooie verdeling in hardware groepen lijkt me dan ook wel wat.

Maar het allermooiste is dat je in je profile kan selecteren naar welke drivers je wilt kijken. Dus je gaat naar een item
Driver Watch -> Videokaarten -> Geforce -> Asus V6600 Deluxe, en zet een vinkje: Ik wil dit apparaat in mijn driver updatelist zien.

Door dan in te vullen welke drivers je zelf al hebt (of als je van dat device de driverupdate pagina al een keer bekeken hebt), kan T.net kijken of er nieuwe drivers voor je zijn en dit vermelden bij de updatetracker.

Sorry voor dit misschien ietswat chaotische verhaal, maar ik moet nu meteen weg!!! Dus ik werk hier onder tijdsdruk.

Dus goed idee misschien Femme e.a.???

Grz. MLS

Major Carnage
posted 14-02-2000 14:11 by Major Carnage (Junior Member)

--------------------------------------------------------------------------------
Perfekt idee!!!
Als je bijvoorbeeld zelf kan kiezen voor de drivers die je in je profile wil zetten, dan kan je daarmee mooi stats maken.
bijvoorbeeld over welke videochip het meest populair is enzo..
Het zou dan wel handig zijn als er dan voor elke fabrikant ook de drivers meteen bij staan, dat is erg handig met downloaden; want niet iedereen wil de reference drivers gebruiken.

Mike
posted 14-02-2000 14:15 by Mike (Administrator - 287)

--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het een goed idee! Ik zat zelf eigenlijk aan te denken aan update versies van populaire tooltjes. Denk aan:
HomeSite
ACDSee
Windows Commander
Nero, etc ...

Met behulp van cookies/database kan je in één opslag zien (met link naar update) welke software jij persoonlijk kan updaten! Dit gaat écht lopen, ik heb alleen zelf weinig tijd om aan dit idee vorm te geven.

SiGNe
posted 14-02-2000 14:26 by SiGNe

Opzich is het wel een goed idee, maar ik denk ook dat het wel erg veel werk gaat worden.
Ik zou zelf liever een driver updater willen hebben dan een tooltjes tracker

Major Carnage
posted 14-02-2000 14:30 by Major Carnage (Junior Member)

Je kan bijvoorbeeld een registratiesysteempje maken zodat mensen zich kunnen opgeven om bijvoorbeeld voodoo2 te updaten, dan heb je er zelf alleen het programmeer werk aan

Snuffie
posted 14-02-2000 15:01 by Snuffie

Cool idee!
Wanneer is het actief?

TP70 aka Georgio
posted 14-02-2000 15:36 by TP70 aka Georgio (Junior Member)

Zeer goed id.
Ik wil wat zachte waren hebben voor W2K.
En ik zit ook met oude winzip's en ACDcee en LVpro en dat soort gein.

RickJansen
posted 14-02-2000 18:43 by RickJansen (Administrator - 734)

Hey zoiets ben ik ook aan het maken voor mijn linux site, das een app-tracker

Joop
posted 14-02-2000 22:03 by Joop

Cool ID ja!
Als een van de admins/mods dit nu ff naar Lieve Adjes verhuist komt het ook onder de aandacht!
Naja, ga hier maar verder dan :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 22:51

botoo

💀 too old to die young

Heel goed idee, het staat of valt wel met de juiste input, maar daar kunne de bezoekers zelf aktief aan meewerken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:42

MLS

Sorry, ik had dit idee inderdaad beter kunnen posten op dit subforum.

Fijn om te zien dat er zo veel positieve reacties zijn op m'n ideetje. De uitvoering ervan is een tweede. Maar ik denk dat veel van de scripting code van pricewatch ook kan worden gebruikt voor deze optie.
Het is natuurlijk maar afwachten of de administrators tijd hebben voor de implementatie van deze optie, maar het zou natuurlijk wel te gek zijn!! :)

Grz Martin Stolk (MLS)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lijkt mij ook inderdaad wel een goed idee. Misschien later ook wat courses ofzo. Hoe kan ik ... een afbeelding met blauw glas ervoor maken in Photoshop bijvoorbeeld... Nouja, het is maar een ideetje hoor :)

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:42

MLS

Vinden de administrators het ook een goed idee? En is de uitwerking mogelijk?
Grz. MLS
(Geen haast ofzo, maar het is toch wel leuk om te weten of het idee aanstaat) ;).

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Dat is een erg goed idee en hoop dat dat snel gerealiseerd wordt.

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Bruut idee!!!

• Pacific
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10-2025

Pacific

Zal wel gaaf zijn ja en makkelijk vooral

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik sluit mij bij Ridge, Nielsonline, Pacific en vooral MLS aan.
Pagina: 1