Toon posts:

Wat zielig!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een topic geopend op in het forum spielerijHier dus. Ok het is misschien het verkeerde forum. De titel is ook niet alles.(alhoewel het wel mijn vraag is??????) En ik heb zelf niet gezocht???? EN DAN KIJK IK EVEN VERDER EN DAN ZIE IK DAT ER HONDERD TOPICS DUBBEL ZIJN ZONDER SLOTJE. Daar wordt ik echt moe van. En dan krijg om een normale nog niet eerder voorgekomen vraag een slotje. Nou dan breekt bij mij mijn klomp.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je vraag is totaal niet duidelijk uit je topictitel.

Hij staat in het verkeerder forum

en (hint!!) verder zou je als tweaker toch wel eens in je system properties/device maneger gekeken moeten hebben (update driver ofzo :o).

Dit gedrieen zorgt toch voor een slot. Want dat je vraag niet eerder is voorgekomen is enigszins logisch...

Verder getuigt je topictitel hier ook niet echt van enige wil tot discussie. "Wat zielig!!!!!!".

Ga maar even de lieve adjes faq lezen en open als je bent afgekoeld maar eens een echte discussie. Want 'die andere zijn ook niet gesloten' is geen argument.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
-foute titel
-foute forum
-foute instelling (eerst zelf wat uitzoeken)
Stond toch als redenen voor het slotje...

Je hebt je topictitel nu ook verkeerd gekozen, en je schreeuwt teveel (teveel caps).
Zo bereik je niets...

Dit topic is gesloten.