Toon posts:

een nieuwe manier om mensen aan isdn te lijmen ;)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
check de mxstream postcodecheck eens (http://www.mxstream.nl/9289000/v/check.htm) en vul in: 3434cc (mijn postcode)

dit heb ik dus nog nooit eerder gezien
Gelukkig heb ik hier isdn (wel 2 keer isdn...voor mijn vader en voor mij; ik moet waarschijnlijk mijn isdn laten overzetten naar analoog want op de mxstream site staat ook dat je geen mxstream kan krijgen als je 2 isdn aansluitingen in 1 huis hebt)

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
dan heb je dus mazzel dat je ISDN hebt. Anders had je of moeten wachten of asdewiedeweerga ISDN aanvragen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja in principe wel, maar als dat verhaal van 2 isdn aansluitngen niet in combinatie met mxstream klopt, dan moet ik alsnog wachten, omdat ik dan pas mxstream opnieuw kan aanvragen als mijn tel lijn is overgezet naar analoog (en dat is jammer, want ik had me van tevoren ingeschreven bij planet, en i was een van de eerste...als ik me nu weer moet aanmelden dan sta ik onderaan de wachtlijst :()

dus 1 analoge lijn overzetten naar isdn duurt even lang als 1 van de 2 isdn lijnen naar analoog overzetten

Verwijderd

Ha,

mijn postcode is 3434xg. In dezelfde omgeving dus. Ik heb dus een analoge aansluiting en mij al in augustus aangemeld (toen stond er dat het gewoon kon vanaf december) en heb laatst van KPN een brief gehad dat ze een meting in het vaste netwerk gaan verrichten om te kijken of het echt wel mogelijk is. Kijken of er nog iets van komt.

Zag ook vandaag op de postcodecheck dat het opeens pas in april 2002 kan. Inderdaad gewoon oplichting door KPN. :(
Ik zag vandaag trouwens ook dat Cistron vanaf januari ADSL gaat aanbieden hier.

Rara wat ik ga doen als ik niet voor eind december een ADSL-aansluiting van KPN heb gekregen... :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 14 december 2001 22:22 schreef DemK het volgende:
Ik zag vandaag trouwens ook dat Cistron vanaf januari ADSL gaat aanbieden hier.

Rara wat ik ga doen als ik niet voor eind december een ADSL-aansluiting van KPN heb gekregen... :)
Nou daar had ik dus ook op gehoopt op bbned
maare eerst was dat september toen november toen januari
dus daar zal ik niet teveel over inzitten.

Verwijderd

ik heb geen isdn en wel adsl en toch zegt dat ding dat het niet mogelijk bij mij is alleen met combinatie van isdn dan.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 23:33 schreef McNerd het volgende:
ik heb geen isdn en wel adsl en toch zegt dat ding dat het niet mogelijk bij mij is alleen met combinatie van isdn dan.
ja goed is net als Wanadoo Hometime in principe..aangesloten users kunnen er gebruik van maken, maar aanmelden kan dat niet meer (hometime met isdn dan he)

Is ook in ander deel van deze stad (gebruikt 2 telefooncentrales)..daar stond in April ofzo dat je adsl kon krijgen..dus mensen hebben aangemeld en kregen het ook (including iemand die ik ken) maar daar waren maar een klein handjevol van...na een korte tijd stond er weer dat je je helemaal niet kon aanmelden, en dat het pas in augustus ofzo beschikbaar was

enne DemK, ik heb die brief nog helemaal niet gehad :?
heb je icq?

Verwijderd

Gelukkig wijst Attilla me er even op dat het ook bij Cistron wel even kan gaan duren. Niet leuk, maar toch bedankt. :?
Ik hoop dan maar dat ik in dezelfde positie zit als McNerd. Ik ken ook iemand die ADSL had en vervolgens was het volgens de postcodecheck niet meer mogelijk daar. Vreemd... capaciteitstekort?

2 isdnsux: ik heb mijn profile aangepast, als het goed is staat het ICQ-nummer daarin nu. Niet dat ik vandaag veel online zal zijn.... heb geen ADSL namelijk. ;)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 15 december 2001 09:48 schreef DemK het volgende:
Gelukkig wijst Attilla me er even op dat het ook bij Cistron wel even kan gaan duren. Niet leuk, maar toch bedankt. :?
Ik hoop dan maar dat ik in dezelfde positie zit als McNerd. Ik ken ook iemand die ADSL had en vervolgens was het volgens de postcodecheck niet meer mogelijk daar. Vreemd... capaciteitstekort?

2 isdnsux: ik heb mijn profile aangepast, als het goed is staat het ICQ-nummer daarin nu. Niet dat ik vandaag veel online zal zijn.... heb geen ADSL namelijk. ;)
wanadoo isdn :) accountje kopen als ik adsl heb 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 16:02 schreef Attilla het volgende:

[..]

wanadoo isdn :) accountje kopen als ik adsl heb 8-)
Als we toch gaan quoten. Maar ISDN is dus precies wat ik niet wil hebben, net als de starter van dit topic.
Pagina: 1