Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
glas is errug breekbaar, niet handig als je vaak naar lans gaat...
Niet iedereen heeft een glassnijder ofzo dus lastig op maat maken. En natuurlijk het gewicht, glas is zwaarder en dus moeilijker te bevestigen. Met alleen lijm ofzo red je het denk ik niet.
Dan moet je toch wel hele rare dingen doen. 3mm glas krijg je echt niet zo snel kapot hoorOp vrijdag 14 december 2001 17:16 schreef RonnieB82 het volgende:
glas is errug breekbaar, niet handig als je vaak naar lans gaat...
Gezocht!
Router
Verwijderd
ja, en als je het kunt snijden (lukt niet met een stanleymes). en als je het gesneden hebt.. heb je jezelf ook meestal al gesneden.. las je hem in je PC zet lijkt het mij ook niet fijn als je er perondeluk een keer met je arm langs de rand gaat.. kun je jezelf hechten.
Dus Aryl of plexiglas is veel veiliger en makkelijker te bewerken...
Dus Aryl of plexiglas is veel veiliger en makkelijker te bewerken...
Maar weegt niet op tegen de voordelen van gewoon glas imoOp vrijdag 14 december 2001 17:20 schreef InSaint het volgende:
ja, en als je het kunt snijden (lukt niet met een stanleymes). en als je het gesneden hebt.. heb je jezelf ook meestal al gesneden.. las je hem in je PC zet lijkt het mij ook niet fijn als je er perondeluk een keer met je arm langs de rand gaat.. kun je jezelf hechten.
Dus Aryl of plaxiglas is veel veiliger en makkelijker te bewerken...
Gezocht!
Router
Verwijderd
tja dat hangt er ook vanaf hoe handig je bent.. als je je raam in een figuur wil hebben... houd het al snel op....
Als je een gat maakt in zo'n zijplaat wordt ie al een stuk slapper...dus als je em dan los hebt buigt ie makkelijk door. En glas buigt niet zo makkelijk mee. Bovendien is glas (zoals al eerder is gezegd) veel moeilijker te bewerken. Sim-pel.Op vrijdag 14 december 2001 17:19 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel hele rare dingen doen. 3mm glas krijg je echt niet zo snel kapot hoor
Als je een geweldige nieuwe ingeving hebt op het gebied van cm-n en oc-en kan je er in 99,9% van de gevallen van uit gaan dat het al eens eerder is bedacht. Glas gebruiken is ook al eerder bedacht (ik heb er ook aan gedacht) en waarschijnlijk is het ook wel eens uitgevoerd...en toen is gebleken dat het k*t is. Dus nie moeilijk doen en gewoon kunststof gebruiken
Ander verhaal wordt het als je je kastwant voldoende stijf weet te maken (uitvoerin in dikker metaal of hout)...dan is het errug mooi. Nadeel van acrylglas is dat het erg snel krast namelijk. En warmte geleiden? Ach, lijkt me verwaarloosbaar.
I reject your reality, and substitute my own.
Tja. Ik had anders wel wat weinig voordelen.Op vrijdag 14 december 2001 17:25 schreef _sNaRs_ het volgende:
En warmte geleiden? Ach, lijkt me verwaarloosbaar.
Gezocht!
Router
_sNaRs_ -->
als je er nou een frame op de zijkant maakt.. dat is ie veel minder slap hoor..
als je er nou een frame op de zijkant maakt.. dat is ie veel minder slap hoor..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Warmte geleiding?.. och die milliwat aan warmte die dat raam meer kan afvoeren.Op vrijdag 14 december 2001 17:15 schreef thedolf het volgende:
Is gewoon glas niet een stuk beter? Het geleid de warmte beter en is makkelijker te bewerken en het is nog krastbestendig ook.
Makkelijker te bewerken? Lexaan/acryl/plexy zaag je gewoon met de decoupeerzaag/dremel/handzaag. Glas moet met een glassnijder en dan moet je het nog goed breken anders is he plaat naar de sodemieter. IMHO plexy e.a. zijn juist makkelijker te bewerken.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Warmte geleiding?.. och die milliwat aan warmte die dat raam meer kan afvoeren.Op vrijdag 14 december 2001 17:15 schreef thedolf het volgende:
Is gewoon glas niet een stuk beter? Het geleid de warmte beter en is makkelijker te bewerken en het is nog krastbestendig ook.
Makkelijker te bewerken? Lexaan/acryl/plexy zaag je gewoon met de decoupeerzaag/dremel/handzaag. Glas moet met een glassnijder en dan moet je het nog goed breken anders is he plaat naar de sodemieter. IMGO plexy e.a. zijn juist makkelijker te bewerken.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Pagina: 1