"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
die werken overal in naar mijn idee. XP ziet hem keurig, alleen voor 3D even op voodoofiles.com de xp drivers zoeken en klaar
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Verwijderd
voor een dubbeltje op de 1e rang?Op vrijdag 14 december 2001 18:19 schreef megter het volgende:
Ik wil er max. 100 gulden voor uit geven, type maakt nix uit, als ie maar compatible met XP is
dan wordt het echt een voodoo3 AGP denk ik...
voor 100 piek wel te scoren tweedehands!
maar zoals robgee zei een voodoo3 agp is een hele goede keuze voor 100,- of minder, ik heb hem ook gehad en hij werkt perfect. onthoud: xp drivers(3rd party, unofficial) zijn te vinden op voodoofiles.com
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Draai je met zo'n systeem nog een beetje relaxed XPOp vrijdag 14 december 2001 17:15 schreef megter het volgende:
Gister had ik een Geforce videokaart gekocht, maar die werkt niet met m'n moederbord (Abit LX6 met AGP en PCi slot).
Welke videokaart kan ik het beste kopen? Er is 1 voorwaarde: hij moet herkend worden door Win XP pro en natuurlijk werken met m'n moederbord!
Systeem:
Abit LX6 moederbord
PII 233
128mb
kan je nie beter 98SE draaien
Ohw en ik heb een Voodoo 3 3000 en tis een perfect kaartje draai der nog alles mee
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
... is dit serieusOp vrijdag 14 december 2001 21:55 schreef Smokehead het volgende:
je moet gewoon de nieuwe GForce3 TI 500 kopen is altijd het beste ,als je het dan niet met je budget red moet je simpel weg gewoon doorsparren be patient my friend
Goede, betrouwbare kaartjes, met redelijke performance.
Of anders een 8Mb SIS AGP...ik heb deze een in mijn servertje zitten...doet zijn werk goed, maar verwacht geen prestaties...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Ja ,wat denk jij dan,je heb trouwens wel een mooie websiteOp vrijdag 14 december 2001 22:06 schreef a_LAN het volgende:
[..]
... is dit serieus??....
met van die glamour plaatje,tjonge jonge
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()