hint voor silverado owners...

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
misschien handig om te weten voor de mensen die een noisecontrol silverado hebben...

ik heb dat ding effe gesloopt (heb nu een alpha 8045),
en je kunt dus het zilveren blok los schroeven van het alluminium, en daar zit allemaal koelprut tussen...

misschien als je dat effe goed schoonmaakt, en AS2 ertussen doet, dat ie dan een stuk beter koelt...
bij mij werdt het blok namelijk haast niet warm.. (terwijl de proc rond de 50 was)

ik heb geen zin om het zelf te testen, heb namelijk geen AS2, en ook geen zin om de 8045 er weer af te halen...

laat je bevindingen even hier horen...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zal het morgen wel eens proberen. Ben nu bezig met een download van 16GB'. Teveel moeite dus.
En m'n silverado eraf slopen alstie aan staat lijkt me niet zo slim

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Een download van 16GB :? :?

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 17:42 schreef Winnetou het volgende:
Een download van 16GB :? :?
Tja. Moest nog een paar cd'tjes hebben en aangezien het te koud is om ze in de winkel te halen doe ik het ff op deze mannier

Gezocht!
Router

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op vrijdag 14 december 2001 17:45 schreef thedolf het volgende:

[..]

Tja. Moest nog een paar cd'tjes hebben en aangezien het te koud is om ze in de winkel te halen doe ik het ff op deze mannier
Alsof je ze normaal wel in de winkel zou halen :z

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
ken een verhaal van een user die dat ook wou, en daarmee zijn silverade verneukt heeft, want hij raakte de core niet meer, ofwel er zou dus een voorafgestelde volume van die troep in zitten...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 14 december 2001 18:07 schreef psygho het volgende:
ken een verhaal van een user die dat ook wou, en daarmee zijn silverade verneukt heeft, want hij raakte de core niet meer, ofwel er zou dus een voorafgestelde volume van die troep in zitten...
Dat is de koelpasta tussen heatsink en core, topicstarter heeft het over de koelpasta tussen de base van de heatsink en de vinnen erop. Die kan je blijkbaar van elkaar afhalen ofzo. Dan kan je die koelprut vervangen met AS(2) wat beter is dan de standaard prut.

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 18:08 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Dat is de koelpasta tussen heatsink en core, topicstarter heeft het over de koelpasta tussen de base van de heatsink en de vinnen erop. Die kan je blijkbaar van elkaar afhalen ofzo. Dan kan je die koelprut vervangen met AS(2) wat beter is dan de standaard prut.
Nee. Zijn verhaal klopt wel. Ken meer mensen die op die mannier hun silverado verneukt hebben.

Gezocht!
Router

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
NIET DOEN, IK HERHAAL NIET DOEN, je krijgt je silverado NOOIT meer goed zoals dattie was.....

stond in mailtje van die jongens van de silverado..

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 18:46 schreef MR_WAZOO het volgende:
NIET DOEN, IK HERHAAL NIET DOEN, je krijgt je silverado NOOIT meer goed zoals dattie was.....

stond in mailtje van die jongens van de silverado..
snap ik dus niet...

hoe kun je dat nou vern**ken dan??? en het heeft al helemaal niks met het contact met de core te maken...

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zaterdag 15 december 2001 12:24 schreef RonnieB82 het volgende:

[..]

snap ik dus niet...

hoe kun je dat nou vern**ken dan??? en het heeft al helemaal niks met het contact met de core te maken...
Toch wel! zo als ik al zei zou het wel een vooraf vastgestelde hoeveelheid zijn, onder een bepaalde druk van de schroieven, dus te veel= teveel kracht op de core, te weining=te laag, is gen of slecht contact..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1