Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overgang Telefoon UPC ---> KPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker, ga je per 18 september over van UPC telefonie naar KPN ivm opzeggen Chello en over naar ADSL, krijg ik over oktober nog een faktuur voor de abo-kosten :(
Tuurlijk gebeld gisterenmiddag (voor de down-time).

Tja, zolang het kastje aan de muur hangt bent u niet van het abo af.
Het zal wel in de voorwaarden staan hoor, maar sorry, de overgang van KPN--> UPC ging vlekkeloos. En KPN zeurde ook niet dat de wandcontactdoos moest worden ingeleverd.

Ik hoop dat ze mijn suggestie hebben overgenomen.

Als er een opzegging plaatsvindt via KPN een briefje aan de abo sturen en uitleggen dat je via 0800-1424 een monteur kan bestellen die dan het kastje van de muur komt halen en je abo dan pas echt is beeindigd. |:(

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Heb jij een wilsbeschikking moeten invullen dat kpn het nummer overneemt van upc???
Als dat gebeurt is en beide partijen gaan accoord (wat standaard gebeurt) mag upc geen abo kosten rekenen (behalve de eindafgrekening) :9

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 17:20 schreef shakkie het volgende:
Heb jij een wilsbeschikking moeten invullen dat kpn het nummer overneemt van upc???
Als dat gebeurt is en beide partijen gaan accoord (wat standaard gebeurt) mag upc geen abo kosten rekenen (behalve de eindafgrekening) :9
Nog sterker UPC had het nr van KPN overgenomen en heeft het nu weer teruggegeven aan KPN.
Je had al wel begrepen dat ik niks betaal :P