Niveau net als op tweakers.net invoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1642

Topicstarter
Ik ben de slimste niet, en ik zeg ook niet dat mensen met minder tweaker-ervaring hier niet moeten komen. Maar als iemand mij een Maxtor videokaart wil aansmeren of vraagt of hij/zij een celeron 433 op 4x150 kan zetten, dan pleit dat niet voor het niveau van het forum.
Kan er geen penalty worden gegeven voor slechte opmerkingen zodat je met een filter alleen de voor jouw zinnige replies kan lezen of ontbreekt voor zo'n controle de mankracht?
Verder zijn Tweakers en GOT gewoon geweldig en heb ik veel respect voor jullie die deze sites uit hobby instand houden.
Suc6 en de groeten,
Marc Bullens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Slechte zaak Marc, ook beginners moeten het leren, en als jij niet meedenkt met hun vragen, bloedt T.net gauw dood, ook van fouten en stomme opmerkingen kan je wat leren.
Het is natuurlijk aan jezelf of je ergens doorheen bladert of dat je reageert, ieder voor zich.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:25
Tweakers.net is gemodereerd. En in het GoT wordt zoveel gepost dat het me sterk lijkt dat allemaal te kunnen filteren. Trouwens, natuurlijk kan er iemand afgegooid worden (waar is die gekke Bansheeboy trouwens :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 816

Ik vind het niet erg als mensen domme dingen zeggen of doen, ik vind je pas erg als ze in discussie gaan omdat zij het wel zo ongelooflijk goed weten allemaal :r :r . Zij hebben inmiddels een pc van pappa gekregen en zijn op-en-top tweakers (in de ComputerIdee gelezen hoe je een schijf moet defragmenteren, maar durven hun kast niet open te schroeven, uit angst dat ze hun pc slopen).

Pas geleden op Tweakers.net nog een helpdeskmedewerker van de Vobis die bij hoog en laag beweerde dat de temperatuur van zijn videokaart altijd precies hetzelfde was als die van zijn CPU. Ondanks dat 6 man zeiden dat het niet zo was bleef hij volhouden. Grrr :( :( :( .

Maar ja, ze moeten het allemaal leren, alleen echt irritante mensen worden gebanned. (Ranzige kerels >:) ).

MAar over modereren hier: dat is technish veel te moeilijk. De ranzige perlcode van ubb is heel moeilijk de lay-out te geven die jij wilt hebben, laat staan zelf een rating systeem aanbrengen (Dit board is niet door Femme gemaakt, maar is te downloaden op http://www.ultimatebb.com . Er is wel een nieuw forum in de maak (dus wel speciaal gemaakt), daar zal het waasrschijnlijk wel mogelijk zijn, maar daar moeten we nog een tijdje op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1642

Topicstarter
Dat dacht ik al, jammer.
Het is voor mij niet de bedoeling om newbies te bannen. Maar die sporadische dokus, daar baal ik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Zo'n systeem lijkt me overbodig.

Domme uitspraken, van newbies of niet, worden snel genoeg door een ander rechtgezet.

Om voor een enkel fout berichtje een compleet systeem met nivo's en moderators te gaan opzetten, heeft geen nut.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-05 13:10
volgens mij is het gauw met GoT gebeurd als je hier een rating systeem gaat invoeren, ik vind got nu perfect werken en als mensen een "stomme" vraag stellen, sorry hoor maar mensen maken fouten... volgens mij moet je GoT lekker zo laten, het gaat toch goed?

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-05 07:05

MLS

Ik heb absoluut geen problemen met de 'domme' vragen hier op het forum.
Als een topic of reactie mij niet bevalt, dan scroll ik er lekker hard overheen hoor, met mijn logitech mousman cordless wheel!! :)

Maar inderdaad ook de Newbies moeten geholpen worden, net zolang totdat ze zo ver zijn gegroeid als de echte tweakers en zo weer andere mensen kunnen helpen!

Grz. MLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117

Ga jezelf maar na.

Hoe ben je zelf begonnen ??
Zelf heb ik heel veel geleert in de tijd dat ik hier rondhang (en da's alweer een hele tijd :)), maar dat was niet gelukt als er nooit iemand de moeite genomen had om mijn vragen te beantwoorden.
Pagina: 1