Toon posts:

[gnome] stomme vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik een gnome-terminal opstart plaatst X hem gedeeltelijk buiten mijn beeld. Dus, de titelbalk van het window is niet beschikbaar. Hoe kan ik 'm dan toch nog verslepen?

En hoe zorg ik er voor dat die gnome-terminal niet continue op die plek opstart?

<edit>
Ik moet het anders zeggen... Elk programma wat ik start heeft geen titelbalk! Geen window eigenlijk.
</edit>

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 16:54 schreef razor_harm het volgende:
Hoi,

Als ik een gnome-terminal opstart plaatst X hem gedeeltelijk buiten mijn beeld. Dus, de titelbalk van het window is niet beschikbaar. Hoe kan ik 'm dan toch nog verslepen?

En hoe zorg ik er voor dat die gnome-terminal niet continue op die plek opstart?

<edit>
Ik moet het anders zeggen... Elk programma wat ik start heeft geen titelbalk! Geen window eigenlijk.
</edit>
Je kunt toch met <alt> + slepen verslepen zonder per se op de titelbalk te klikken?
Hoe je instelt dat ie niet te hoog begint weet ik niet (misschien ergens bij de eigenschappen van de link?)

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ik had dit gisteren ook .. gelukkig al na een clean install.. wat ik gedaan heb is de user weggegooid en opnieuw aangemaakt en daarna gnome opnieuw geconfigureerd. Toen werkte alles wel weer.

Er zijn vast betere manieren maar deze werkte bij mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Al opgelost...

Ik was vergeten sawfish te installeren.

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 17:20 schreef CYBERSTALKERT iets
Beetje oude sig? ;)

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 15:03
Op de rand (elke rand) van 't window gaan staan en dan met middelste muisknop ingedrukt slepen. In gnomeconfig kun je dingen als window plaatsing allemaal instellen.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Op vrijdag 14 december 2001 17:21 schreef banaan-X het volgende:

[..]

Beetje oude sig? ;)
zo beter ? :) :)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 14 december 2001 17:21 schreef razor_harm het volgende:
Al opgelost...

Ik was vergeten sawfish te installeren.
Hehe, dan weet je nu waar een windowmanager voor dient :)
Pagina: 1