Excuses

Pagina: 1
Acties:

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-10 12:31

Empathy

Extreme Audio

Topicstarter
Hierbij wil ik iedereen mijn excuses aanbieden die zich aan het postgedrag onder mijn naam geërgerd heeft.

Het volgende was het geval.
Ik ben op school ook wel eens aan het GoT-ten. En toen ben ik (waarschijnlijk) vergeten uit te loggen *dom*. Daar heeft dus iemand misbruik van gemaakt.
Dus toen ik vanmiddag mijn mailbox opende zag ik opeens dat ik gebanned was (Het viel me gister ook al op dat ik niet in SG kon komen).

Dus wie het gedaan heeft: "Krijg de vinketering!"

Dank u..

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Sjaak_Afhaak

Bleh!

excuses aanvaard.. :)

maar aangezien je vast niet kunt aantonen dat jij het niet bent geweest, zullen de modjes je helaas niet kunnen helpen om van die ban af te komen.. (had je je maar moet uitloggen..)

jammer maar helaas..

Hier staat tekst

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 16:54 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
jammer maar helaas..
Och, andere keren wanneer dit gebeurde werden de excuses wel aanvaard, dus waarom nu niet? (8>

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Topicstarter
ik ben al unbanned hoor :)

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ow?? heb ik nou dat hele stuk helemaal voor niets zitten typen?? Ik heb iig hier nog nooit gezien dat iemand weer ge-unbanned werd.. (maar ja, wie ben ik :? )

Hier staat tekst

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Topicstarter
tsja, ik heb een mailtje met uitleg gestuurd, dat was waarschijnlijk voldoende.

[off]
en ik heb me rijbewijs gehaald vandaag! woei!
[/off]

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 17:05 schreef Empathy het volgende:
[off]
en ik heb me rijbewijs gehaald vandaag! woei!
[/off]
Das nog beter nieuws! Gefeliciteerd! :)

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Topicstarter
thanx dude

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Tja, Gefeliciflaptaart dan maar... (2 x :) )

Hier staat tekst

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 16:59 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
Ow?? heb ik nou dat hele stuk helemaal voor niets zitten typen?? Ik heb iig hier nog nooit gezien dat iemand weer ge-unbanned werd.. (maar ja, wie ben ik :? )
Voor de duidelijkheid: de vervelende posts stonden allemaal op een ander IP dan waarvan Empathy meestal vandaan post (publiek waarschijnlijk, want daarvandaan zijn meerdere users wel ingelogd geweest) en gezien zijn verleden was het daarom zodanig aannemelijk dat hij gewoon was vergeten uit te loggen, dat ik hem heb unbanned.

Hoewel men soms wellicht een andere indruk krijgt, is de crew niet onredelijk hoor. En als je mij (om gegronde redenen!!!) serieus benaderd is de kans groot dat ik iets voor je kan doen als bemiddelaar.

Alleen meestal gaat dat via de mail dus zien jullie alleen de andere (minder mooie) kant van het verhaal :o

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 17:08 schreef Empathy het volgende:
thanx dude
niet dat ik je niet geloof ofzo, maar toch even een vraagje...
ik klinkte op je naam, en daar stonden de postst van de laatste 100 dagen ofzo?, en daar zag ik alleen die lame topics, hoe kan dat?

of lag dat aan GoT?
ennuh, mooi dat je weer terug bent :), al heb ik ook wel lol gehad met die dwaas die op jouw naam zat te posten :) (heb je t zelf nagelezen? :D)

edit: volgens mij is bovenstaande best een stommme bewering van mezelf, je kunt natuurlijk ook ingelogd staan en alleen maar lezen, en dus geen posts hebben gemaakt lange tijd |:(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op vrijdag 14 december 2001 21:11 schreef Negotiator een heel mooi stukje:
Snif .. wat een mod niet allemaal kan doen.
* Koffie is trots op Negotiator :Y)
CHOESO WEI IEDEREEN!

Tijd voor een nieuwe sig..

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
hahahaha ja waarom ook niet een keer aardig (doen ze wel vaker ) maar nu begrijp ik ook die uitlog knop ,ik vond dat al zo'n vreemd ding

ik bedoel wie wil er nu uitloggen ????

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
ik heb bijna elke keer als ik op school naar gathering.tweakers.net ga dat er iemand anders ingelogd was maar niet uitgelogd, maar ik ga echt niet lopen kutten hoor.

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 23:23 schreef Mastermind het volgende:
ik heb bijna elke keer als ik op school naar gathering.tweakers.net ga dat er iemand anders ingelogd was maar niet uitgelogd, maar ik ga echt niet lopen kutten hoor.
Dat heb deze week ook gehad. Toen was ik ingelogd als de_koeievanger (ofzo). Had ik ook es HK toegang :) (wat een meuk) 'k heb niets gepost en gewoon netjes uitgelogd.
Pagina: 1