XS4all met MySQL

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi,

Het bedrijf waar ik werk heeft op dit moment een Advanced website bij XS4ALL gehost. Dit kost nu NLG 77,- per maand.
We hebben PHP ondersteuning, maar helaas geen MySQL.

Als we MySQL ondersteuning willen moeten we een Professional abonnement nemen wat ineens NLG 220,- gaat kosten.

Ik vind het wel duur worden. Zouden we moeten gaan kijken naar goedkopere webhosters?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Tja, je moet kosten tegen kwaliteit af gaan zetten. Houd alleen een ding goed in je achterhoofd: goedkoop = duurkoop, vroeg of laat loop je er tegenaan (en te duur is ook duurkoop, vooral in je portemonnee :) ).

Neem eens een kijkje op webhosters.nl , en kijk ook bij reacties en naar de naamsbekendeheid enzo. Je kiest nl. sneller voor een Vuurwerk of C&W/WideXS dan bijv. voor een Pietjepuk-aan-huis hostingbedrijf, in jullie geval.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• jep
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Denk dat 220 gulden voor php en mysql wel erg veel is ja. Ik kan je uit ervaring widexs aanraden of misschien nog beter een officepakketje bij 2fast(.nl)

Als je er niet uit komt kun je gewoon op webhosters.nl zoeken zoals peer al zei ;)

Succes!!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:46
Je kunt gewoon MySQL draaien op een Xs4all Advanced host....Moet je het alleen zelf installeren en configureren ;)

• Mark
Op vrijdag 14 december 2001 18:00 schreef Peerke het volgende:
Neem eens een kijkje op webhosters.nl , en kijk ook bij reacties en naar de naamsbekendeheid enzo. Je kiest nl. sneller voor een Vuurwerk of C&W/WideXS dan bijv. voor een Pietjepuk-aan-huis hostingbedrijf, in jullie geval.
Xs4all is nou niet echt een Pietjepuk-aan-huis hoster. Ik denk dat 95% van de nederlandse hosters jaloers is op de hoeveelheid en type klanten die Xs4all heeft...

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 22:12 schreef RedRoon het volgende:
Xs4all is nou niet echt een Pietjepuk-aan-huis hoster. Ik denk dat 95% van de nederlandse hosters jaloers is op de hoeveelheid en type klanten die Xs4all heeft...
Maar 95% van de klanten van Xs4all zou jaloers zijn op de prijs en de service die klanten van andere hosting bedrijven krijgen ;)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
tering jantje!! da's duur... bij mijn werkgever betaal je fl. 47,60 per maand voor hosting op win2k, dus ASP + SQL Server.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• pjonk
Op vrijdag 14 december 2001 22:10 schreef RedRoon het volgende:
Je kunt gewoon MySQL draaien op een Xs4all Advanced host....Moet je het alleen zelf installeren en configureren ;)
Weet je dat wel zeker RedRoon?

Volgens de tabel http://www.xs4all.nl/diensten/hosting/sh/index.html
kan het niet.
Er staat een - bij Database MySQL bij een Advanced abonnement.

Ik heb ook een keer gelezen dat je MySQL zelf moet installeren en configureren.
Da's ook best wel vaag. Dat moeten ze als webhoster toch zelf doen :?

• Mark
Op zaterdag 15 december 2001 12:23 schreef JonkieXL het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker RedRoon?

Volgens de tabel http://www.xs4all.nl/diensten/hosting/sh/index.html
kan het niet.
Er staat een - bij Database MySQL bij een Advanced abonnement.

Ik heb ook een keer gelezen dat je MySQL zelf moet installeren en configureren.
Da's ook best wel vaag. Dat moeten ze als webhoster toch zelf doen :?
Ja dat weet ik zeker. Heb het toevallig zelf nog een paar weken geleden gedaan voor een klant van me.
Verder vind ik het ook vaag dat mensen dit zelf moeten doen, zo draaien op de virtual server van die klant van mij nu een 40-tal mysql processen. Allemaal andere versies enzo....

Verwijderd

whehe, al die grote isp's xs4all, euronet enzo, vragen enorme prijzen voor niks, euronet vroeg geloof ik 40 gulden per gb die je vooraf moest inkopen, en je begon met een abbo van 1gb ofzo :) echt lache...

ik zou toch es naar een andere provider gaan kijken, je moet dan naar providers gaan kijken die echt hosting doen en niet hosting naast het spelen van inbel providertje enzo. ik kan je verzekeren dat je voor +/- 50 gulden per maand een top pakket kan krijgen anywhere met alles erop en eraan en ook nog is service...

check www.webselect.nl maar es, en zoals peerke al zei, goedkoop == duurkoop, dus ga niet automatisch voor de goedkoopste boer.

Verwijderd

Gewoon WideXS nemen, 39,- per maand voor 50 MB en nog allerlei andere zooi.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Houden we welin gedachte dit we hier geen spam topic van maken, en de andere providers niet ondrkotsen ?!

Tijd voor een nieuwe sig..

• pjonk
Kijk als het nou voor mezelf was is het geen probleem om ff te switchen naar een andere provider, maar dit is voor m'n bedrijf. We willen gewoon het liefst bij XS4ALL blijven.

Ik ben voor de rest zeer te spreken over XS4ALL alleen het MySQL verhaal is onduidelijk.

Ik zal het nog wel bij XS4ALL navragen of het mogelijk is om met een Advanced website MySQL te gebruiken.

Pagina: 1