Weet iemand ook waar ik stickers voor op mijn ps2 weg kan halen. Zodat je ps2 er es wat anders uit ziet dan alleen dat zwart. BVD
afhankelijk van wat voor stickers je wilt hebben heh 
ga gewoon naar een winkel die dingen verkoopt die je leuk vind, meestal hebben ze ook wel wat stickers dan
ga gewoon naar een winkel die dingen verkoopt die je leuk vind, meestal hebben ze ook wel wat stickers dan
Dus niet via I-net te bestellen? OF te d/l en dan zelf stickers van maken stukken goedkoperOp vrijdag 14 december 2001 16:34 schreef Sequence het volgende:
afhankelijk van wat voor stickers je wilt hebben heh
vast ook wel via inet.. en zelf maken is helemaal makkelijk, zoek plaatje en klaarOp vrijdag 14 december 2001 16:38 schreef The_Red het volgende:
[..]
Dus niet via I-net te bestellen? OF te d/l en dan zelf stickers van maken stukken goedkoper
Maar dan moet je opmeten hoe groot die ps2 is enzo en het wordt vast ook lang niet zo proffesioneel.Op vrijdag 14 december 2001 16:39 schreef Sequence het volgende:
[..]
vast ook wel via inet.. en zelf maken is helemaal makkelijk, zoek plaatje en klaar
Je kan ook gewoon een nieuwe kast in een kleurtje kopen... Dan ben je best wel heel erg orgineel (kan je ook zeggen dat je een van die 2k special editions hebt.
www.psxshop.nl heeft ze.
www.psxshop.nl heeft ze.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
psxshop heeft niks hij zegt dat hij het heeft ik heb al veel dingen besteld daar maar nog nooid wat gekregen
ik mailen ja ik zoek het uit nooid hoor je er meer wat van
psxshop heeft niks
als je stickers zoekt moet je gewoon even in goeie gamewinkels gaan kijken
of een replacement kit kopen
zijn er in veel kleuren
je vervangt gewoon de hele kast
ik mailen ja ik zoek het uit nooid hoor je er meer wat van
psxshop heeft niks
als je stickers zoekt moet je gewoon even in goeie gamewinkels gaan kijken
of een replacement kit kopen
zijn er in veel kleuren
je vervangt gewoon de hele kast