Heb in de search al gekeken, kreeg geen bruikbare info, dus daar gaat ie: [edit difficult] kon SA HW zijn [edit]
Een kennis van me heeft in zijn enthousiasme WinXP aangeschaft. Hij heeft een Compaq Presario 7980 (Deskpro geloof ik) Niet gechecked of ie compatibel was
Kortom hij heeft nu een baard van 4 dagen, de bijl ligt met de hamer naast zijn PC en vroeg of ik kan helpen.
Elke poging XP te installen loopt op niks uit.
Maandag ga ik naar hem toe, heb zelf geen ervaring met die Compaq-dingen, bouw ze zelf
Ik heb intussen Compaq.com bezocht, de Consumer Community gezien ( wat een warboel zeg!) En ben er niet uit gekomen.
Hij krijgt constant foutmeldingen over software-incomptabiliteit en nu ook dat het sys zou zijn beschadigd.
Oke, DriversHQ ken ik en ook de anderen, heb voor de zekerheid ook maar het ROMpaq servicepack 13663 gedowned.
De handleiding (88! pages) heb ik ook. Dus dat zijn dingen die wel moeten lukken.
Udate voor het USB-Alcatel
modem heb ik ook.
De rest moet ook geen prob geven.
Vraag van mijn kant:
Stel het lukt niet te upgraden naar XP.
Kan ik in de Bios komen? en hoe (ivm booten van cdrom)
Dus een harde format c: toepassen
Er zit namelijk ook nog iets van een virtuele d:schijf op voor restore functie.
Moet/Kan ik van die Compaq een gewone machine maken, dus zelf bepalen wat er voor software opkomt.
Zijn garantie vervalt waarschijnlijk mjah
Denken jullie met me mee
Een kennis van me heeft in zijn enthousiasme WinXP aangeschaft. Hij heeft een Compaq Presario 7980 (Deskpro geloof ik) Niet gechecked of ie compatibel was
Kortom hij heeft nu een baard van 4 dagen, de bijl ligt met de hamer naast zijn PC en vroeg of ik kan helpen.
Elke poging XP te installen loopt op niks uit.
Maandag ga ik naar hem toe, heb zelf geen ervaring met die Compaq-dingen, bouw ze zelf
Ik heb intussen Compaq.com bezocht, de Consumer Community gezien ( wat een warboel zeg!) En ben er niet uit gekomen.
Hij krijgt constant foutmeldingen over software-incomptabiliteit en nu ook dat het sys zou zijn beschadigd.
Oke, DriversHQ ken ik en ook de anderen, heb voor de zekerheid ook maar het ROMpaq servicepack 13663 gedowned.
De handleiding (88! pages) heb ik ook. Dus dat zijn dingen die wel moeten lukken.
Udate voor het USB-Alcatel
De rest moet ook geen prob geven.
Vraag van mijn kant:
Stel het lukt niet te upgraden naar XP.
Kan ik in de Bios komen? en hoe (ivm booten van cdrom)
Dus een harde format c: toepassen
Er zit namelijk ook nog iets van een virtuele d:schijf op voor restore functie.
Moet/Kan ik van die Compaq een gewone machine maken, dus zelf bepalen wat er voor software opkomt.
Zijn garantie vervalt waarschijnlijk mjah
Denken jullie met me mee