Toon posts:

Suggestie voor inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Femme: Als je moderator bent op Tweakers.net, en je vergeet een keer uit te loggen (ik altijd dus :) , maar goed dat dit mijn persoonlijke computer is), dan is dat best irritant, want de volgende keer moet je dan uitloggen (= reload) en weer inloggen (=reload). Kun je niet een menuitem maken: "status veranderen" ofzo. Of de mogelijkheid geven het modderkoekje wat langer te bewaren?

Verder vindt ik het slim wat je nu aan het inbouwen bent (zien wie de mod. heeft gedaan), maar de layout is een beetje fout gegaan, het niveau menuutje is nogal groot geworden. Ben je niet bang dat er nu eindeloze flames komen tegen en tussen moderators? (Tassadar doet dat nogal vaak, maar er zijn ook anderen die niet tegen negatief commentaar kunnen)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.tinus/bla.jpg

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij is de lettergrootte gewoon zoals-ie moet zijn hoor !

Wat betreft flamez : die kunnen een negatieve score en niveau krijgen, dus dat leren ze snel genoeg af !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, in IE 5.01 zie ik het toch echt zo, met text-size op smallest zelfs.

Dit is Netscape 4.71:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.tinus/netscape.jpg

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

IE 4.01 SP1/Win95OSR2 is bij mij ook helemaal vernaggeld inderdaad.

Netscape 4.71/Win95OSR2 gaat wél goed...

Lijkt er dus op dat het alleen in IE iets minder goed gaat...

Virussen? Scan ze hier!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:32

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, vraag verkeerd gelezen. DOM DOM DOM

Verwijderd

Heel relaxed, die extra info!! En in de normale thread zie je het niet, dus geen last van tassadar... ;) (relax, nothing personal!)
Ook heel prettig dat er een lege regel in het dropdown boxje staat, handig als je per ongeluk klikt, maar er niks handigs tussenstaat...

Nu alleen nog een directe knop naar het modder-scherm, en opzouten met die score vermelding bij de posts!! Maak daar maar het niveau van (handig als je vanaf nul of 1 kijkt...)

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die scorevermelding moet wel, anders krijg ik weer aggressieve mensen die denken niveau -1 = score -1 gekregen te hebben, terwijl dat in werkelijkheid bijv. score 0 is.

Verwijderd

Femme:

Beetje simpele reden om het niet te doen. En bovendien, het zou ook veel gemopper voorkomen, vooral over de acceptatie van het hele nieuwe systeem. Maar zet desnoods allebei erbij. In ieder geval is een niveau vermelding zeker een verbetering, omdat je nu geen idee hebt wat bij elkaar hoort.

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het voorkomt juist gezeik. Niveau kun je zien aan het icoontje, score aan de scorevermelding in de regel 'Gepost door...'.

Verwijderd

I strongly disagree. Maar goed, dat wordt een te inhoudelijke discussie om hier met wat regels text te gaan voeren. Je stimuleert aangepast postgedrag, that's my whole point. Anyway... anyway...

Icoontjes had ik nog niet door, kijk alles op niv.-2, dan lijkt het gewoon een ongeordend zooitje... ;)
Pagina: 1