Femme: Als je moderator bent op Tweakers.net, en je vergeet een keer uit te loggen (ik altijd dus
, maar goed dat dit mijn persoonlijke computer is), dan is dat best irritant, want de volgende keer moet je dan uitloggen (= reload) en weer inloggen (=reload). Kun je niet een menuitem maken: "status veranderen" ofzo. Of de mogelijkheid geven het modderkoekje wat langer te bewaren?
Verder vindt ik het slim wat je nu aan het inbouwen bent (zien wie de mod. heeft gedaan), maar de layout is een beetje fout gegaan, het niveau menuutje is nogal groot geworden. Ben je niet bang dat er nu eindeloze flames komen tegen en tussen moderators? (Tassadar doet dat nogal vaak, maar er zijn ook anderen die niet tegen negatief commentaar kunnen)
Verder vindt ik het slim wat je nu aan het inbouwen bent (zien wie de mod. heeft gedaan), maar de layout is een beetje fout gegaan, het niveau menuutje is nogal groot geworden. Ben je niet bang dat er nu eindeloze flames komen tegen en tussen moderators? (Tassadar doet dat nogal vaak, maar er zijn ook anderen die niet tegen negatief commentaar kunnen)