Juist
Heb ik geprobeerd, eerst als:Op vrijdag 14 december 2001 17:38 schreef keepitcool het volgende:
moet je bij nat setup doen en dan bij open ports...
code:
1
| TCP, SP: 2064, EP: 2064, IP: 192.168.1.11, en daarna hetzelfde maar dan als UDP, werkte ook niet |
Ben ook al bij Redirection geweezd en van pulic poort 2064 naar private poort 2064 op mijn interne IP (ook eerst TCP en daarna UDP), werkte ook niet.
Juist
Niemand? Als ik de
laat flushen op het Chello IP adres dan doet ie het niet, maar als ik hem laat flushen op het interne IP dan doet ie het wel, m.a.w. hij komt niet door de router heen.
Juist
Je wil je koe van een interne client (achter de router) naar een server flushen die ook achter de router zit? Dan hoef je op de router niks aan te passen. Of begrijp ik je nou verkeerd?
Ik heb op mijn pc eenOp maandag 17 december 2001 14:08 schreef Wannapuf het volgende:
Je wil je koe van een interne client (achter de router) naar een server flushen die ook achter de router zit? Dan hoef je op de router niks aan te passen. Of begrijp ik je nou verkeerd?
Juist
In dat geval moet je naar
NAT Setup >> Configure Port Redirection Table
En dan vul je het volgende in:
Index 1
Service Name: Koe!
Protocol: TCP
Public Port: poortje van de koe (bijv. 2001)
Private IP: het IP nummer van de server met de proxy
Private Port: poortje van de proxy, waarschijnlijk hetzelfde als de public port.
en vergeet dan vooral niet het vinkje bij Active aan te zetten.
Ik neem aan dat je dit al hebt gedaan. Anders zou je nog ff je firmware na moeten kijken misschien. En eventueel je hardware defaults weer instellen.
Ik heb zelf ook deze router en heb 3 verschillende poorten naar 2 verschillende computers binnen mijn netwerk gerouteerd. En dat werkt perfect. Dus het ligt niet aan de router, neem ik aan.
Index 1
Private Port: poortje van de proxy, waarschijnlijk hetzelfde als de public port.
Ik neem aan dat je dit al hebt gedaan. Anders zou je nog ff je firmware na moeten kijken misschien. En eventueel je hardware defaults weer instellen.
Ik heb zelf ook deze router en heb 3 verschillende poorten naar 2 verschillende computers binnen mijn netwerk gerouteerd. En dat werkt perfect. Dus het ligt niet aan de router, neem ik aan.
Heb ik gedaan, maar het werkt niet, hij zegt: "EDISCONNECT: connection lost", daarna kijkt hij op het interne IP, en die pakt hij wel.Op maandag 17 december 2001 21:59 schreef Wannapuf het volgende:
In dat geval moet je naar
Index 1
Heb BTW firmware 2.00
Juist
Ah, werkt al, lag dus aan ZoneAlarm Pro, maar hoe ik dit moet oplossen vraag ik wel in SA.
Juist
Pagina: 1