[XP] HUB

Pagina: 1
Acties:

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Ik heb net (1 uur geleden) een HUB gekocht omdat ze a.s. donderdag kabelmodem komen plaatsen (@home)

Op 1 bak draait 98 en op de andere XP...
Ik heb bijde computers aangesloten op die HUB, en de lampjes van pc1(win98) branden wel mooi, maar die van XP niet, terwijl hij wel goed is aangesloten.

Zodra ik XP opnieuw opstart gaan de lampjes van de hub van uitgang 2 (XP) wel branden, maar zodra WinXP opgestart is (meteen als ie klaar is met dat irritante laad scherm) springen die lampjes uit, zowel op mijn HUB als mijn netwerkkaart.

Aan de netwerkkaarten ligt het niet, want als ik de computers 1 op 1 verbind (cross) dan kan ik wel gewoon verbinding maken met 98 (en andersom ook)
Maar zodra ik die HUB ertussen gooi en de cross vervangen voor een single, dan doet ie 't niet meer...
Iemand help me, want ik heb nog maar tot donderdag :(

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Voor iemand die 't zelfde probleem heeft, gewoon in XP je snelheid van je kaart naar 100MB half zetten!

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM