Die zien er erg realistisch uit, mag je van de rest van de game ook zeer realistische grafics verwachten?

Verwijderd
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Lijkt me wel helemaal coolio... beetje Ghost Recon achtig ofzoOp vrijdag 14 december 2001 16:37 schreef Manic het volgende:
Kun je ook liggen ?
www.simsport-racing.com
LOLOp vrijdag 14 december 2001 16:59 schreef H-Alien het volgende:
ja je kan liggen alleen kom je dan alleen een beetje lastig bij je toetsenbord
Draadloos toetsenbord en muis, dus dat is geen probleemOp vrijdag 14 december 2001 16:59 schreef H-Alien het volgende:
ja je kan liggen alleen kom je dan alleen een beetje lastig bij je toetsenbord
Verwijderd
Op vrijdag 14 december 2001 16:42 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Lijkt me wel helemaal coolio... beetje Ghost Recon achtig ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Komen die plaatjes dan niet uit de demo??Op vrijdag 14 december 2001 17:04 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb de demo ook net ff gespeeld, textures vind ik toch best cheapo, je ziet niet zulke explosies in de demoje kan niet liggen maar wel bukken en de map is te klein, voor de rest is het wel een ok demo
Medal of honor komt uit op 1 feb 2002.Op vrijdag 14 december 2001 18:19 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Komen die plaatjes dan niet uit de demo??
Maar kan iemand mij vertellen wanneer dit spel gepland staat om uit te komen?
Verwijderd
Nope die screenschots zijn niet uit de demo, en als ik zo'n granaat gooi dan zie ik alleen een beetje witte rook... Die screenshot lijkt mij van die Omaha mapOp vrijdag 14 december 2001 18:19 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Komen die plaatjes dan niet uit de demo??
Maar kan iemand mij vertellen wanneer dit spel gepland staat om uit te komen?
Verwijderd
http://drkhwk.net/mohaampdemo.exeOp vrijdag 14 december 2001 23:37 schreef senater het volgende:
waar kan je die demo vandaan halen?
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Het spel heeft juist wel realisme man.Op vrijdag 14 december 2001 23:35 schreef Grijns het volgende:
crappy game zeg... tjonge.
zeker als je net een aflevering van 'Band of Brothers' hebt gezien.... dan is dit een grote afknapper. De plastic-look-en-feel-quake-engine is weer eens gebruikt en dat maakt het eralisme er niet beter op.
Nee, deze game ga ik nog niet eens warezzen...![]()
Laten we het hopen, ik heb er een zeer hard hoofd in.Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Het spel heeft juist wel realisme man.
meningen zijn zo te zien nogal verdeeld.
we zien nu een leveltje met allemaal kapot geschoten huizen, daar kan je nog niks van zeggen.
Als binnenkort de full komt heb je ook levels met groote buiten gebieden enzo en dat is veel mooier aan de screens en alle op internet te vinden filmpjes te zien.
Verwijderd
Ik nietOp vrijdag 14 december 2001 23:43 schreef Mohy het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik heb er een zeer hard hoofd in.
Ook ghost recon vond ik niet echt bijzonder. De grafische prestaties vond ik nogal tegenvallen en de gameplay ook wel.(nu moet ik ook eerlijk bekennen dat GR niet mijn type spel is, terwijl ik helemaal maf was, van operation Flashpoint)Op vrijdag 14 december 2001 23:47 schreef Grijns het volgende:
ik begrijp niet waarom ze niet gewoon een engine als die van ghost recon gebruiken = grote gebieden + realisme + draait soepel
Verwijderd
Ja precies, zoals in CS waar je lekker rond kan huppelen (dat is ook weer overdreven, maar gewoon lekker soepel lopen). Want rennen in MOH gaat gewoon bagger sloom, hoe moet je ooit aan een sniper ontkomenOp zaterdag 15 december 2001 00:12 schreef WouteRF het volgende:
Kijk wat me opvalt is dat de WOII shooters heeeel anders zijn qua gameplay dan de shooters die zich in deze tijd afspelen (dus niet het verschil in wapens/outfits/etcetc)
WOII shooters 'lopen' veel langzamer en anders, wat hobbeliger/grovver dan de shooters die zich nu afspelen, alsof die mensen het lopen nog niet hadden geperfectioneerd ofzo..
Verwijderd
Thy will see the light...
Verwijderd
en de lichtflits door de rest van het huis, maar zoals de topic naam al doet vermoeden, de explosies zijn echt heel cool.Op zaterdag 15 december 2001 12:26 schreef 7th het volgende:
Wel leuk als je vanuit een raam een grenade gooit op een balkon of in een huis dat je dan stof uit het huis ziet komen van de exlosie
Mee eens, gisteren een lan party gehad, dus we konden mooi even de demo testen, geloof me, niks anders gedaan. continu wisselen, dan liep iedereen met een rocketlauncher in de handen, en dan liep iedereen weer met een snipergun, of plots met zijn allen met een shotgun achter elkaar aan rennen, Was echt helemaal te gek.Op zaterdag 15 december 2001 12:39 schreef gamer2001 het volgende:
Ik vind MOHAA realistischer dan RTCW en dat komt onder andere doordat er geen zombies en stuf in voorkomen enzo.
Dat vind ik de groote verpester van RTCW geworden.
En iedereen gaat nou al lopen schreeuwen dat het spel slecht is met kleine mappen enzo, maar je hebt nu pas een demo gezien met een crappy level.
Dus w8 aub effe op de full of bekijk de trailer eens ofzo.
Verwijderd
Verwijderd
hahaha probeer jij maar eens te rennen met die bepakkingOp zaterdag 15 december 2001 00:16 schreef pcvanvliet het volgende:
daar ben ik het (helaas) mee eens, het eerste wat mij opvalt is dat het lopen echt zo traag als dikke str*nt in een trechter is.
Dan heb jij niet goed gekeken!!Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef Mohy het volgende:
Zo lang op gewacht, zo lang gedowned en zo snel weer gedelete. Wat een afknapper. Wat een playmobil omgeving. Misschien is het leuk omn te spelen, maar die explosies zijn echt het enige (grafisch) mooie aan het spel. Ok, het is niet barslecht, maar ze kunnen grafisch zeker nog een heleboel leren van RTCW.
(En het speelde al helemaal slecht)
May the force be with you!!
Realistisch dus! Dit spel schopt zwaar kont!!!!!!!Op zaterdag 15 december 2001 02:23 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Ja precies, zoals in CS waar je lekker rond kan huppelen (dat is ook weer overdreven, maar gewoon lekker soepel lopen). Want rennen in MOH gaat gewoon bagger sloom, hoe moet je ooit aan een sniper ontkomen
May the force be with you!!
Verwijderd
ooh shit daar had ik helemaal niet op gelet met al die topics die ik open had staanOp dinsdag 01 januari 2002 19:46 schreef WouteRF het volgende:
waarom topic omhoog kicke
welke engine moeten ze dan gebruiken?Op vrijdag 14 december 2001 23:48 schreef LaptopDude het volgende:
Altijd weer die q3 engine is ook geen hol aan meer
Op vrijdag 14 december 2001 23:15 schreef LooneyD het volgende:
hij komt 22 januari uit hoor !
(damn dat klinkt dom)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq