Toon posts:

Explosies Medal of honor

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Die zien er erg realistisch uit, mag je van de rest van de game ook zeer realistische grafics verwachten?

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/pc/featurepreviews/mohaa/mohaa_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/pc/featurepreviews/mohaa/mohaa_screen047.jpg

Verwijderd

Dat ziet er heel goed uit.

Een hele schep mensen op Gamespy vinden de graphics tegenvallen in de demo, omdat het spel de Quake 3 engine gebruikt. Ik vind ze eigenlijk best mooi, het ziet er zo minder "kinderachtig" uit dan RTCW.

Verwijderd

Topicstarter
Ben de demo nu aan het binnenhalen, ben benieuwd, het enigste wat ik aan de hand van de plaatjes in vergelijking tot RTCW kan zeggen dat dit er allemaal wat vloeiender uit ziet, in RTCW waren de overgangen soms wat onnatuurlijk.

Verwijderd

de explosies vind ik zeer mooi gemaakt, en de graphics kunnen er ook mee door

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 07:55

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Sweet!!!

Zier er zeker wel cool uit zeg...

jammer dat ik de demo hier niet kan downloaden ... heb maar een 56K modempje *SNIF*

Weet iemand wanneer de volledige versie uit gaat komen?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die is PHAT :9~

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Kun je ook liggen ?

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 14 december 2001 16:37 schreef Manic het volgende:
Kun je ook liggen ?
Lijkt me wel helemaal coolio... beetje Ghost Recon achtig ofzo *D

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

ja je kan liggen alleen kom je dan alleen een beetje lastig bij je toetsenbord :+

www.simsport-racing.com

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 14 december 2001 16:59 schreef H-Alien het volgende:
ja je kan liggen alleen kom je dan alleen een beetje lastig bij je toetsenbord :+
LOL :Y)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02 15:33

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 14 december 2001 16:59 schreef H-Alien het volgende:
Draadloos toetsenbord en muis, dus dat is geen probleem :D

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 16:42 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Lijkt me wel helemaal coolio... beetje Ghost Recon achtig ofzo *D
*D Droog

Verwijderd

Ik heb de demo ook net ff gespeeld, textures vind ik toch best cheapo, je ziet niet zulke explosies in de demo :( je kan niet liggen maar wel bukken en de map is te klein, voor de rest is het wel een ok demo :)

Verwijderd

vind de map niet echt leuk..

Verwijderd

en vind free for all nou niet echt leuk om te doen.. team play vind ik leuker en trekt me ook naar mohaa toe..

Verwijderd

je hebt ook een edit knop hoor :+ Er is ook helemaal geen bloed :'( Alle wapens zijn crap behalve die sniper gun :9

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 14 december 2001 17:04 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb de demo ook net ff gespeeld, textures vind ik toch best cheapo, je ziet niet zulke explosies in de demo :( je kan niet liggen maar wel bukken en de map is te klein, voor de rest is het wel een ok demo :)
Komen die plaatjes dan niet uit de demo??

Maar kan iemand mij vertellen wanneer dit spel gepland staat om uit te komen?

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Op vrijdag 14 december 2001 18:19 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Medal of honor komt uit op 1 feb 2002.

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 18:19 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Nope die screenschots zijn niet uit de demo, en als ik zo'n granaat gooi dan zie ik alleen een beetje witte rook... Die screenshot lijkt mij van die Omaha map :+

Verwijderd

Die explosies zijn van de mortieren die in de duinen daar staan..

Verwijderd

hij komt 22 januari uit hoor !
(damn dat klinkt dom)

nou ja dat je dat maar ff weet :9~

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
crappy game zeg... tjonge.

zeker als je net een aflevering van 'Band of Brothers' hebt gezien.... dan is dit een grote afknapper. De plastic-look-en-feel-quake-engine is weer eens gebruikt en dat maakt het eralisme er niet beter op.

Nee, deze game ga ik nog niet eens warezzen... :r :r

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

waar kan je die demo vandaan halen? :?

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:37 schreef senater het volgende:
waar kan je die demo vandaan halen? :?
http://drkhwk.net/mohaampdemo.exe

[topic=349402/1/25]

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Zo lang op gewacht, zo lang gedowned en zo snel weer gedelete. Wat een afknapper. Wat een playmobil omgeving. Misschien is het leuk omn te spelen, maar die explosies zijn echt het enige (grafisch) mooie aan het spel. Ok, het is niet barslecht, maar ze kunnen grafisch zeker nog een heleboel leren van RTCW.
(En het speelde al helemaal slecht)

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:35 schreef Grijns het volgende:
crappy game zeg... tjonge.

zeker als je net een aflevering van 'Band of Brothers' hebt gezien.... dan is dit een grote afknapper. De plastic-look-en-feel-quake-engine is weer eens gebruikt en dat maakt het eralisme er niet beter op.

Nee, deze game ga ik nog niet eens warezzen... :r :r
Het spel heeft juist wel realisme man.
meningen zijn zo te zien nogal verdeeld.
we zien nu een leveltje met allemaal kapot geschoten huizen, daar kan je nog niks van zeggen.
Als binnenkort de full komt heb je ook levels met groote buiten gebieden enzo en dat is veel mooier aan de screens en alle op internet te vinden filmpjes te zien.

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef gamer2001 het volgende:

[..]

Het spel heeft juist wel realisme man.
meningen zijn zo te zien nogal verdeeld.
we zien nu een leveltje met allemaal kapot geschoten huizen, daar kan je nog niks van zeggen.
Als binnenkort de full komt heb je ook levels met groote buiten gebieden enzo en dat is veel mooier aan de screens en alle op internet te vinden filmpjes te zien.
Laten we het hopen, ik heb er een zeer hard hoofd in.

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:43 schreef Mohy het volgende:

[..]

Laten we het hopen, ik heb er een zeer hard hoofd in.
Ik niet :P :P :P

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
ik begrijp niet waarom ze niet gewoon een engine als die van ghost recon gebruiken = grote gebieden + realisme + draait soepel

Verwijderd

Altijd weer die q3 engine is ook geen hol aan meer :(

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Op vrijdag 14 december 2001 23:47 schreef Grijns het volgende:
ik begrijp niet waarom ze niet gewoon een engine als die van ghost recon gebruiken = grote gebieden + realisme + draait soepel
Ook ghost recon vond ik niet echt bijzonder. De grafische prestaties vond ik nogal tegenvallen en de gameplay ook wel.(nu moet ik ook eerlijk bekennen dat GR niet mijn type spel is, terwijl ik helemaal maf was, van operation Flashpoint)

Verwijderd

Topicstarter
Toch vreemd, persoonlijk vind ik de MP demo al veel belovend, en een ander vind het :r

Verwijderd

Kijk wat me opvalt is dat de WOII shooters heeeel anders zijn qua gameplay dan de shooters die zich in deze tijd afspelen (dus niet het verschil in wapens/outfits/etcetc)

WOII shooters 'lopen' veel langzamer en anders, wat hobbeliger/grovver dan de shooters die zich nu afspelen, alsof die mensen het lopen nog niet hadden geperfectioneerd ofzo.. :?

Verwijderd

Topicstarter
daar ben ik het (helaas) mee eens, het eerste wat mij opvalt is dat het lopen echt zo traag als dikke str*nt in een trechter is.

Verwijderd

Ja.. netzoals bij Deadly Dozen..

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op zaterdag 15 december 2001 00:12 schreef WouteRF het volgende:
Kijk wat me opvalt is dat de WOII shooters heeeel anders zijn qua gameplay dan de shooters die zich in deze tijd afspelen (dus niet het verschil in wapens/outfits/etcetc)

WOII shooters 'lopen' veel langzamer en anders, wat hobbeliger/grovver dan de shooters die zich nu afspelen, alsof die mensen het lopen nog niet hadden geperfectioneerd ofzo.. :?
Ja precies, zoals in CS waar je lekker rond kan huppelen (dat is ook weer overdreven, maar gewoon lekker soepel lopen). Want rennen in MOH gaat gewoon bagger sloom, hoe moet je ooit aan een sniper ontkomen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Vind het trouwens ook vreemd dat je vanaf een flinke afstand met een snipergun vrijwel altijd "one shot, one kill" kunt zeggen. Terwijl wanneer je 2 passen van iemand afstaat dat wel eens niet zo wil zijn, 2-3 keer schieten is zelfs wel eens voorgekomen :?

Verwijderd

Ja.. maar ook sta ik achter iemand, meter of 4, ik zoom NIET in, schiet op zijn hoofd, niet dood?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Wel leuk als je vanuit een raam een grenade gooit op een balkon of in een huis dat je dan stof uit het huis ziet komen van de exlosie

Thy will see the light...

Verwijderd

Ik vind MOHAA realistischer dan RTCW en dat komt onder andere doordat er geen zombies en stuf in voorkomen enzo.
Dat vind ik de groote verpester van RTCW geworden.
En iedereen gaat nou al lopen schreeuwen dat het spel slecht is met kleine mappen enzo, maar je hebt nu pas een demo gezien met een crappy level.
Dus w8 aub effe op de full of bekijk de trailer eens ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 12:26 schreef 7th het volgende:
Wel leuk als je vanuit een raam een grenade gooit op een balkon of in een huis dat je dan stof uit het huis ziet komen van de exlosie
en de lichtflits door de rest van het huis, maar zoals de topic naam al doet vermoeden, de explosies zijn echt heel cool.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 12:39 schreef gamer2001 het volgende:
Ik vind MOHAA realistischer dan RTCW en dat komt onder andere doordat er geen zombies en stuf in voorkomen enzo.
Dat vind ik de groote verpester van RTCW geworden.
En iedereen gaat nou al lopen schreeuwen dat het spel slecht is met kleine mappen enzo, maar je hebt nu pas een demo gezien met een crappy level.
Dus w8 aub effe op de full of bekijk de trailer eens ofzo.
Mee eens, gisteren een lan party gehad, dus we konden mooi even de demo testen, geloof me, niks anders gedaan. continu wisselen, dan liep iedereen met een rocketlauncher in de handen, en dan liep iedereen weer met een snipergun, of plots met zijn allen met een shotgun achter elkaar aan rennen, Was echt helemaal te gek.

Verwijderd

De meningen zijn geloof ik nogal verdeeld..als er nog een aantal dingen worden aangepast(lopen etc.) dan ben ik tevreden en ga ik em zekerz kopen :9

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 00:16 schreef pcvanvliet het volgende:
daar ben ik het (helaas) mee eens, het eerste wat mij opvalt is dat het lopen echt zo traag als dikke str*nt in een trechter is.
hahaha probeer jij maar eens te rennen met die bepakking :)

vind ik juist goed dat ze dat gedaan hebben, komt het realisme alleen maar ten goede als het niet lijkt dat je net zo goed een marathon rent met een stelletje geweren en rakettenwerpen

Verwijderd

waarom topic omhoog kicke :)

• Skywalker
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef Mohy het volgende:
Zo lang op gewacht, zo lang gedowned en zo snel weer gedelete. Wat een afknapper. Wat een playmobil omgeving. Misschien is het leuk omn te spelen, maar die explosies zijn echt het enige (grafisch) mooie aan het spel. Ok, het is niet barslecht, maar ze kunnen grafisch zeker nog een heleboel leren van RTCW.
(En het speelde al helemaal slecht)
Dan heb jij niet goed gekeken!! :P

May the force be with you!!

• Skywalker
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Op zaterdag 15 december 2001 02:23 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Ja precies, zoals in CS waar je lekker rond kan huppelen (dat is ook weer overdreven, maar gewoon lekker soepel lopen). Want rennen in MOH gaat gewoon bagger sloom, hoe moet je ooit aan een sniper ontkomen |:(
Realistisch dus! Dit spel schopt zwaar kont!!!!!!!

May the force be with you!!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 19:46 schreef WouteRF het volgende:
waarom topic omhoog kicke :)
ooh shit daar had ik helemaal niet op gelet met al die topics die ik open had staan :o

zorrie!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 14 december 2001 23:48 schreef LaptopDude het volgende:
Altijd weer die q3 engine is ook geen hol aan meer :(
welke engine moeten ze dan gebruiken?
of knutsel maar's zo'n engine in elkaar. dat gaat jaren duren en kost onwijs veel geld.

Koop dan de Q3 engine voor een paar miljoen (want een betere is nog niet te krijgen)en edit hem een beetje en ga er een nieuw spel van maken.

Of je kunt de quake2 engine kopen voor $10.000

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
22 januari in Amerika, 1 februari in Nederland.

blackTIE
Op vrijdag 14 december 2001 23:15 schreef LooneyD het volgende:
hij komt 22 januari uit hoor !
(damn dat klinkt dom)

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

ik vind het er mooi uitzien zoals dat zand opspat en die stukken hout er uit zien, als het opgelbazen word
Pagina: 1