weet iemand of essent@home ook een e-mail adres heeft? want die helpdesk is altijd bezet of ze bellen niet terug.
helpdesk@home.nl
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
de helpdesnk duurt idd altijd ff, en terugbellen moet je niet laten gebeuren. Gewoon direct laten oplossen, desnoods ff 10 min aan de lijn blijven als ze het oplossen. (als dat mogelijk is vanaf daar)
Via de mail kan je HELEMAAAL lang wachten
support@home.nl
voor klachten:
klachten@home.nl
voor klachten:
klachten@home.nl
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Zo een mail adres heb ik ook:Op vrijdag 14 december 2001 16:04 schreef Cutebritney het volgende:
troep@thaduck.nu: /dev/null
* Topic Starter
Het zit namelijk zo: Heel mijn straat kan @home, behalve ons huis. Dus ik bellen naar @home, maar dan nemen ze je gegevens op en zeggen dat ze het 'moeten opsturen naar het hoofdkantoor van essent' ofzo. Nou dat antwoord krijg ik al 6x en ben het nu toch echt een beetje zat. Ik denk dat het een fout is in de database, want er ligt wel degelijk kabel naar ons huis, en bij de postcode check kan ik geen internet en de buren wel. Sterker nog: heel de straat kan kabelinternet behalve ik!!!
Maar omdat die eikels bij de helpdesk te lam zijn om iets te doen sturen ze me maar naar de essent lijn of zeggen dat ze over 6 weken terug bellen. Kan iemand mij helpen of raad geven?? PLEEZZ, ik wacht al 3 jaar op kabel :(
Het zit namelijk zo: Heel mijn straat kan @home, behalve ons huis. Dus ik bellen naar @home, maar dan nemen ze je gegevens op en zeggen dat ze het 'moeten opsturen naar het hoofdkantoor van essent' ofzo. Nou dat antwoord krijg ik al 6x en ben het nu toch echt een beetje zat. Ik denk dat het een fout is in de database, want er ligt wel degelijk kabel naar ons huis, en bij de postcode check kan ik geen internet en de buren wel. Sterker nog: heel de straat kan kabelinternet behalve ik!!!
Maar omdat die eikels bij de helpdesk te lam zijn om iets te doen sturen ze me maar naar de essent lijn of zeggen dat ze over 6 weken terug bellen. Kan iemand mij helpen of raad geven?? PLEEZZ, ik wacht al 3 jaar op kabel :(
Pagina: 1