threads eerder closen

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
goedendag!
ff een vraagje/opmerking die volgens mij al eerder gemaakt is, ik ben een ongelukkige modem bezitter en voor mij is deze thread dus echt niet meer te volgen ook al zou ik dat best willen, dus is er niet een manier dat jullie afspreken dat bij een bepaald aantal posts (max. 100 liever minder) de thread afgesloten wordt en er een nieuwe aangemaakt wordt met volgnummer ofzoiets dergelijks?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

lijkt mij ook goed idee sluiten bij 100 en dan deel 2, heb ook een 56k modem dan duurt dat in de piekuren behoooorlijk lang. :) :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

botoo

💀 too old to die young

Op zich wel een goed idee, helaas is het beperken van de hoeveelheid niet de goede oplossing, als er veel plaatjes in een topic geplaatst worden is het ook al snel baggertraag met een modem.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Joop
  • Laatst online: 28-12-2025
Deze thread is inderdaad wel erg lang maar het is alleen tekst. Dat valt op een modem toch ook nog wel te doen?

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
dat hangt er dus helemaal van af hoe druk het is op tweakers, soms is het echt niet meer te doen, en het gaat dus niet alleen om deze thread, maar idd ook om die threads met veel plaatjes, plus dat met >100 threads de overzichtelijkheid ook veel te wensen overlaat
+na 2 keer ingeladen te hebben heb je de eerste 100 threads wel eens gezien, dan is het toch veel handiger om meteen met de volgende 100 te beginnen

systeem

Verwijderd

Nou, stel jullie gerust: hier bij casema haal ik tussen 18:00 en 21:00 een snelheid van 90 bites/sec op GoT. Dus geen Kbites, maar bites.

Vandaar dat ik om die tijd hier maar niet meer kom...
Jammer he...

Verwijderd

<mierenneuken>
flynx: je haalt bit en byte door elkaar..
bit = 1/8e byte
</mierenneuken>

maar ik denk inderdaad dat er een maximum aantal posts per topic moet zijn... zie bv de topics over hoe iemand z'n desktop eruit ziet... met casema is hij daar ruim 10 minuten (in piekuren) mee bezig.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
of misschien is het mogelijk om het idd niet op het aantal posts te doen maar op de grootte van de topic,
nadat hij een aantal bytes heeft overschreden automatisch een niewe topic aanmaken met een volgnummer (ik ben geen programmeur dus ik weet niet of dat mogelijk is om te doen, het is maar een idee)

systeem

• Joop
  • Laatst online: 28-12-2025
Op grootte is wel een leuk id ja, De bovengoemde thread is 480 Kbyte. Dat is dus alleen HTML ik tel de plaatjes niet mee want die zitten in de cache.
Misschien een maximum van 200 Kbyte dan. Maar eerlijk gezegd vraag ik me af of dit kan met UBB.

Verwijderd

op grootte is idd wel prima idee, maar vraag me ook af of dat in UBB mogelijk is. :)

Verwijderd

misschien is het wat om een hack te installeren die tpoics langer dan x automatisch in tweeen deelt (bestaat)
Pagina: 1