Kan er een keer een policy komen van enkele HKmoderatoren over alle scheiko-topics?
Ik ben erg pro-scheikunde en niet te beroerd om te helpen uitleggen etc etc etc, vind het zelf ook spannend
maar ....
In de HK wordt aardig gebeund om eerlijk te zijn. De meeste users kunnen niet eens fatsoenlijke scheikundige termen bezigen (we lachen ons hier op het KUN iig rot
), maar deze piepo's zijn nogal link bezig. Thuis experimenteren met scheikunde kan bloedlink zijn als mensen een beetje aangemoedigd zijn maar er de ballen verstand van hebben. Ik heb inmiddels mensen electrolyse zien uitvoeren in de gootsteen, dat er geen wolken Chloorgas de woonkamer indrijft kan niet meer dan een mirakel zijn. Zojuist vraagt iemand naar Kaliumnitraat. Hij noemt als toepassing welliswaar tuinmest (in de winter
) terwijl een beetje pipo daar gewoon buskruit of nitroglycerine van maakt (Of TNT, als 'ie naar de drogist gaat voor Tolueen).
Ik vraag me af of GoT wel de plaats is waar mensen scheikundige know-how (Na2+
) opdoen met als enige doel kloten. Ongelukken zitten in een klein hoekje, een uitgeprint recept van GoT naast het lijk zal iig niet als pettig ervaren worden.
* Delerium vraagt dus gewoon of er een policy geformuleerd kan worden.
HIer staat dus geen eis mijnerzijds om de boel op slot te gooien (niet direct althans
)
Ik ben erg pro-scheikunde en niet te beroerd om te helpen uitleggen etc etc etc, vind het zelf ook spannend
maar ....
In de HK wordt aardig gebeund om eerlijk te zijn. De meeste users kunnen niet eens fatsoenlijke scheikundige termen bezigen (we lachen ons hier op het KUN iig rot
Ik vraag me af of GoT wel de plaats is waar mensen scheikundige know-how (Na2+
* Delerium vraagt dus gewoon of er een policy geformuleerd kan worden.
HIer staat dus geen eis mijnerzijds om de boel op slot te gooien (niet direct althans