Toon posts:

Tijd voor admin/moderator

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lieve admins :)

Ik denk dat ik een serieuze bijdrage kan leveren om het forum "schoon te houden". Niet dat ik van censuur houdt, maar dat ik dubbele postings kan vermijden, ranzige pics kan posten .. euh .. deleten.

gr. Mike

Verwijderd

Slijmbal.

Verwijderd

i second that motion!

Verwijderd

Topicstarter
TwwT: je bent zielig ... wist je dat?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jah, en Mike is dé Mike.

Vanaf heden Admin Mike.

Verwijderd

Ik zielig? Pardon?

Jij gaat hier slijmen...
Doe dat soort dingen gewoon per e-mail, dan heeft niemand er last van.

Verwijderd

Topicstarter
TwwT: het laatste waar ik zin in hem is in een flamewar en dat was ook niet mijn opzet. Om allereerst jouw "interpretatie" uit te leggen van slijmen, bekijk dat de titel van dit forum: "Lieve Adjes" ... vandaar dat ik dan ook als wijze van grap open met "lieve Admins" (wel zo toepasselijk gezien de titel van het forum niet?).

Ik weet dus niet welk slijm-element jij oppikt. Ik geef daarna simpelweg mijn beweegreden aan waarom ik als admin zou kunnen optreden. Ik zit namelijk dagelijks GoT te checken en probleem ook wel degelijk een bijdrage te leveren aan het nut van GoT.

Daarnaast worden de laatste tijd nogal bizarre topics gepost. Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik kan me levendig voorstellen dat dit zéér shockerende plaatjes zijn voor sommige mensen.

Verwijderd

ik ga hier niet verder op in, want dan gebeuren er minder prettige dingen.

Verwijderd

Als dat hier zo makkelijk werkt, wil ik ook wel admin worden. (Ben al moderator op WoT, dus dit kan er ook nog wel bij :)).

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Zeg Bill, ik wil wel president worden:

Ik vind sigaren ook veRUKkelijk

Verwijderd

Topicstarter
TwwT: your choice - maar ik vind dat je wel het makkelijke pad kies. "want dan gebeuren er minder prettige dingen", als ik niet beter wist dacht ik even dat ik mij bedreigd moest voelen.

Het enige wat ik nog wil vermelden is dat ik echt vanaf day 0 bij Tweakers.net zit. Maar zoals je wilt TwwT, no more to say.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jah, Mike is niet zomaar UserID=123434 maar is er al voordat dit hele forum uberhaupt bestond (de Webwereld tijd wij allen liever vergeten ;)).

Verwijderd

mijn vraagje is reeds via e-mail beantwoord.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dan wil ik stiekum toch nog een kleine herinnering naar boven halen :P
http://www.tweakers.net/~jorma/tweakers/000011.html

En di's maar een klein voorbeeldje voor de mensen die geen idee hebben hoe de geschiedenis van dit board in elkaar zit..
(en ja, ook ik ben ooit eens via de webwereld hier terecht gekomen :))

Verwijderd

Topicstarter
WebWereld ... wat is dat?? >:)
Jorma: tof om zo'n oude draad weer eens te zien :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

botoo

💀 too old to die young

Dat is zeker een oude draad zeg, ik wist niet dat er toen ook compjoeters bestonden. Wel grappig dat 'ie niet vergeelt ;)
Voelen jullie je nu niet antiek jongens? >:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• php
  • Niet online

php

Het is niet alleen erg dat ik er toen al bij rondliep, maar ik kan me het ook nog gewoon HERINNEREN! Ze hebben in die tijd dat webwereld-forum omgezet naar een of ander maf systeem waarbij de frames, winndows en weet ik veel om je oren vlogen, ik heb er nooit aan kunnen wennen. Ben er nog een week geweest, toen was het UIT. :)

Wel lachen, dit soort dingen.

Verwijderd

Vanaf wanneer bestaat dit forum eigenlijk ? Vroeg het me gewoon af , ik ken de eerste layout nog wel van Tweakers maar toen poste ik nog niet .

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Forum bestaat vanaf ongeveer 30 juni 1998.

Oorzaak: Diederik.

Die bracht m'n PII-233@360MHz overclocking sitetje op Slashdot waardoor ik zoveel traffic kreeg dat ik m'n pair accountje upgrade naar een webmaster account met CGI :). Dat bracht mij ertoe om met perl te gaan kloten. Omdat we toen in de clinch lagen met het Webwereld forum heb ik de Freeware versie van UBB geinstalleerd en toen was het Webmagix forum (www.webmagix.net/forum) geboren.

Dat zag er ongeveer zo uit: http://lissa.pair.com/webmagix/cgi-bin/ubb/Ultimate.cgi

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Getver, die kleurstelling alleen al... ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

In m'n bookmarks staat er nog steeds Webmagix i.p.v GoT. :)

Als ik zin heb zal in nog wel eens een leuke oude thread van cd plukken.

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Prachtig, die oude Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif uit de sloot halen... Daarover gesproken (en dit geloof je echt niet...) ik kreeg vandaag een meeltje van een of ander figuur die een berichtje van mij van anderhalf jaar oud (!!) op webwereld had gevonden. Die dacht dus dat ik dat nog wist...

Ik scrobbel ook audio

• goalgetter
  • Laatst online: 14-11-2025
He Mike, als jij vanaf dag 0 hier was, was ik er vanaf dag 2 :)

Verwijderd

Topicstarter
Waren wij tegelijktijd begonnen dan?

• BS
  • Laatst online: 16:45

BS

Nu we toch bezig zijn met oude dingen, waar ter wereld is Jaap gebleven.

• goalgetter
Kijk in mijn en jouw profile:

Date Registered:
Mike: 23-06-1999
Goalgetter: 25-06-1999

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat was net na BC2... als ik me niet vergis

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=85

Dat was ergens rond deze tijd dus.. toen waren opeens alle memberfiles weg ofzo.

• goalgetter
Inderdaad ja, ik weet nog dat ik opnieuw heb moeten reggen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Dat was inderdaad bij die crash ... ik weet niet welke datum het was, maar ik weet wel dat we spontaan bij WebWereld weg gegaan waren ( al hadden sommige wel afkick verschijnselen ;) ), maar ik had zo ontzettende hekel aan dat nieuwe WW-forum! >:)
Pagina: 1