Op vrijdag 14 december 2001 18:27 schreef The_Red het volgende:
[..]
Wie zijn hier de modjes??
't lijkt me zomaar dat je dat in de faq kan vinden en anders in de index van GoT (
IceStorm dus), maar in diezelfde faq zag ik nog iets staan:
o Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
o Ah wacht, maar dan vraag ik gewoon of iemand me een mailtje stuurt met links! Slim he?
Op zich heel slim ware het niet dat we dat ook liever niet hebben. Het is namelijk niet de bedoeling dat GoT een soort
verkapt 'warez-board' wordt. Oftewel, warez requests by mail of icq worden ook weggehaald (en kunnen ook een waarschuwing opleveren).
o Ennuh, abandonwarez? Die mogen toch wel?
Nee hoor, zoals de Algemene FAQ al aangeeft mogen ook die niet. Als je een spel niet meer in een winkel kunt kopen wil dat nog niet zeggen dat je het naar hartelust mag kopieren.
het is dus niet toegestaan. je mag ook niet je mailadres posten zodat iemand anders het daar heen kan sturen, dus ik denk dat je het een beetje moet vergeten.
Op vrijdag 14 december 2001 18:27 schreef The_Red ook nog het volgende:
En eet smakelijk

bedankt