Toon posts:

Waarschuwing in laten trekken

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit een keer een waarschuwing gekregen voor het aan bieden van zogenaamd warez. Het ging om office nl files voor een UK versie. En wat lees ik in het het volgende topic: [topic=311191]
Door DR (Moderator SA):
nope, paar DLL's mocht omdat je zonder de rest toch niks kan maar je kunt idd ook de files van office 2000 pakken
Ik wil dus dat die waarschuwing in wordt getrokken. En dat jullie eindelijk een keer met iets concreets komen en niet dat de ene mod wel een waarschuwing geeft en de andere niet.

Verwijderd

Het zou wel handig zijn voor mensen die hierover iets te zeggen hebben, dat je de link waarin je de waarschuwing krijgt even opzocht, en hier neerzette. :)

Verwijderd

Is moeilijk voor wie dan ook om te reageren zonder jouw topic erbij ;) Misschien vergelijk je appels met peren ...

edit: voor een bang hondje post je errug snel ;)

Verwijderd

Topicstarter
nee de crew kan gewoon achter de schermen de waarschuwing intrekken en waarschijnlijk staat het betreffende topic erbij.

geen idee hoe dat topic heet maar er zijn echt verschillende requests om nl spellings files. Ik heb geen zin om te zoeken en ik wordt nog steeds om de reden waarom eigenlijk.

/edit: bang hondje? hmm wat bedoel je?

als je bedoelt dat ik bang voor waarschuwingen ben dat is het absoluut niet. In mijn ogen zijn ze gewoon geven door een modjes die niet weten waar ze mee bezig zijn. Onterrecht dus. En dat wil ik zo recht zetten.

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 14:44 schreef SuB het volgende:
nee de crew kan gewoon achter de schermen de waarschuwing intrekken en waarschijnlijk staat het betreffende topic erbij.

geen idee hoe dat topic heet maar er zijn echt verschillende requests om nl spellings files. Ik heb geen zin om te zoeken en ik wordt nog steeds om de reden waarom eigenlijk.

/edit: bang hondje? hmm wat bedoel je?
Jammer dat je het topic niet meer heb hadden we vast argumenten kunnen aandragen voor je ;)

Bang hondje = Courage ;)

Verwijderd

Topicstarter
neh hoeft niet.. kan ik zelf wel. Ik heb geloof ik nog wel het emailtje maar ben nu aan het werken dus kan ik ff niet c/pen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die waarschuwing stamt uit 31-07. al vijf maanden geleden. Toen waren we soms iets stricter misschien maar dat lijkt mij geen reden om hem in te trekken. ALs je op een bepaalde weg ineens ook 70 mag ipv 50, dan is dat IMHO geen reden om je bon aan te vechten. De waarschuwing is een waarschuwing dat we geen warez willen. Je weet dat nou en een volgende keer wordt je strenger aangepakt. Een waarschuwing is geen straf op zich.

[topic=194725/1]

en hier nog iets:

[topic=294895/1]

Als je er over in discussie wil, moet je even mailen met de bemiddelaar@tweakers.net. Die neemt dit soort dingen in behandeling :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.