Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Ja in principe wel. Het is zelfs mogelijk om veel meer PC's te plaatsen op de switch. Als deze allemaal tegelijkertijd naar buiten willen kan dit wel een belasting worden voor de router.
Ja werkt, heb hier een aantal pc's hangen die via een 3com hub die op een 3com switch zit samen met nog een aantal pc's op de draytek hangen - werkt perfect (ik gebruik eigenlijk de switch functie van die draytek niet eens, maar kan wel.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
no problemo.
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Dit is de manier waarop het hoort.
die mensen die via een hub zijn pc's aan het kabelmodem hangen, zouden ze moeten schieten!
die mensen die via een hub zijn pc's aan het kabelmodem hangen, zouden ze moeten schieten!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
want?Op vrijdag 14 december 2001 17:02 schreef Dirk-Jan het volgende:
Dit is de manier waarop het hoort.
Mischien late reactie...
WANT die mensen broadcasten het hele internet vol!
WANT die mensen broadcasten het hele internet vol!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
en wat doe ik hier dan tegen?? ook een switch kopen? Ik weet wel iets van netwerken maar dit niet, ik heb op de uplink van mijn 3Com Office Connect ook gewoon de kabel van mijn Com21 modem hangen, en ik wil niet gaan broadcasten
(niet onnodig dan
.. dus iemand please?? thnx in advance
Pagina: 1