Infra rood poort

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Nou had ik een leuke infrared port gezien bij Mycom, de Actisys IR computer link. Lijkt me wel handig om op m'n desktop aan te sluiten en dan een beetje m'n Nokia 6210 modden en zo.

Maar nou vroeg ik me ook af of het mogelijk is en zo ja, of er software beschikbaar is zodat je met je gewone afstandbediening van je CD-speler of zo Winamp aan kan sturen? Misschien is er wel software die een bepaalde 'code' :? op kan nemen wanneer je op een toets van je AB drukt en dat je dan in kan stellen dat die 'code' play betekent etc. ?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zal waarschijnlijk wel een IrDA-port zijn. Die Infrarood dingen voor afstandbediengen zijn anders, en gebruiken software voor aansturing, gaat volgens mij niet op als je dat ook wil doen, maar zekerweten doe ik niet.

Ey!! Macarena \o/

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 14 december 2001 13:49 schreef Daylights het volgende:
Nou had ik een leuke infrared port gezien bij Mycom, de Actisys IR computer link. Lijkt me wel handig om op m'n desktop aan te sluiten en dan een beetje m'n Nokia 6210 modden en zo.

Maar nou vroeg ik me ook af of het mogelijk is en zo ja, of er software beschikbaar is zodat je met je gewone afstandbediening van je CD-speler of zo Winamp aan kan sturen? Misschien is er wel software die een bepaalde 'code' :? op kan nemen wanneer je op een toets van je AB drukt en dat je dan in kan stellen dat die 'code' play betekent etc. ?
Was laatst een review op op t.net om bijv. DVDspelers te bedienen met zo'n ding

[edit: link}http://www.tweakers.net/reviews/265

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Op vrijdag 14 december 2001 13:52 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Was laatst een review op op t.net om bijv. DVDspelers te bedienen met zo'n ding

[edit: link}http://www.tweakers.net/reviews/265
Ik ook, maar ik heb ut ff met een proggie wat daar ergens stond uitgeprobeerd met me infrarood poortje op compu, maar dat software proggie pakte hem nie, kan ook dat ik ergens iets verkeerd had staan, ik heb er verder geen aandacht mere aan besteed.