Counterstrike of Tactical ops voor 56k?

Pagina: 1
Acties:

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
hoi,

ik heb een tijdje geleden counterstrike aangeschaft en ben nu al een tijd aan het spelen, maar ik vind het persoonlijk niet te spelen met een 56k modem, ik heb een ping van rond de 200-220. Als ik even snel wil inzoomen met mn sniper bijvoorbeeld heeft de tegenstander me al 2 keer geraakt voordat ik ingezoomed ben.

Nu hoor ik dat Tactical Ops veel beter is te spelen met een 56k modem. Iemand hier ervaringen mee? en zo ja welke "nederlandse" servers moet ik dan zijn?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Sniper lukt sowieso niet met 200 ping en ik vrees dat het voor UT niet veel beter is ;(

• Rodyman
hmmmm. damn.. zulke replies drukken al mijn hoop om nog fatsoenlijk te kunnen multiplayeren met mijn modempje helemaal de grond in :'(... kabel of adsl zit er binnenkort niet aan te komen hier dus dan blijf ik het toch maar bij online risken houden :( ..

toch bedankt voor je reply he!

als iemand nog iets hierover te melden heeft? graaaaaag!! ervaringen met beide games misschien ofzo?

thanx alvast!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03
ping van 200 is best te spelen...
En ook op hoog niveau, met CS geen ervaring maar daar zou ik zoiezo niet aan beginnen.
En daar vind men een ping van 90 al hoog :? dus tsja, kweenie maar ik vind 120 ofzo prima hoor..
Dus kies gewoon welke game je 't leukst vind, ik zou voor TO gaan, is best te doen met 56k, maar hangt ook nog een beetje van je provider af...

als je downloads nooit boven de 3kb/s komen dan word 't lastig, maar 56k moet 6kb'/s kunnen als je dat meestal haalt is je ping zo rond de 200 / 250 denk ik.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
het is wel te spelen, maar je moet niet verwachten dat je bovenaan komt te staan...

En idd oefen is op een lan, want daar leer je meer van als alleen maar hoe op een stijlvole manier dood te gaan.
verder kun je beter geen sniper rifles kopen, maar n00bguns, want hoewel je 3/4 mist (door lag) raak je ook altijd wel 1/4 ;)
ik heb zelf rendo, dus weet waarover ik praat.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

ik heb nu adsl, maar eerst speelde ik CS met een modem en dat ging prima! nooit geen lag of wat, altijd ping van 150-160!
Was bij zonnet bij de weg.
Veel suc6, zonnet is toch gratis dus probeer dat anders ff!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

probeer de HPB servers (die hebben dus HPB in de servernaam :+ ), daar mag je alleen met 150+ ping spelen. Meestal zit de ping rond de 230 :) Ok, jij kan je sniper rifle misschien niet goed gebruiken, maar de anderen ook niet :+ En snipen met 200 ping is dus wel mogelijk, maar als ik dat verklap dan ga ik dalijk vaker dood :P

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 19:26 schreef Rodyman het volgende:
hmmmm. damn.. zulke replies drukken al mijn hoop om nog fatsoenlijk te kunnen multiplayeren met mijn modempje helemaal de grond in :'(... kabel of adsl zit er binnenkort niet aan te komen hier dus dan blijf ik het toch maar bij online risken houden :( ..

toch bedankt voor je reply he!

als iemand nog iets hierover te melden heeft? graaaaaag!! ervaringen met beide games misschien ofzo?

thanx alvast!
nou ik kne wel mensen die met een 56K spelen (hoi d3_kl3ut0r!), het is nog wel te doen, maar je moet wel een beetje op het tijdstip letten,

maw op 8 uur spelen = no go, misschien rond een uur of 2 dat het dan iets beter wordt...

trouwens, spelen met een kut ping leer je wel van, best veel goede spelers zijn met klote verbindingen begonnen...

trouwens, je brengt me op een idee, Risken online :D :)
Op vrijdag 14 december 2001 22:48 schreef basiep het volgende:
ik heb zelf rendo, dus weet waarover ik praat.
idd Rendo, traag, stront, gieter, enzovoort...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Op zaterdag 15 december 2001 00:23 schreef GambitRS het volgende:
probeer de HPB servers (die hebben dus HPB in de servernaam :+ ), daar mag je alleen met 150+ ping spelen. Meestal zit de ping rond de 230 :) Ok, jij kan je sniper rifle misschien niet goed gebruiken, maar de anderen ook niet :+ En snipen met 200 ping is dus wel mogelijk, maar als ik dat verklap dan ga ik dalijk vaker dood :P
Die servers zijn wel een leuk alternatief, jammer dat ik ADSL heb :D

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik speel al tijden op een 56kb/s (nood gedwongen).
Een ping van 200 is toch wel zo'n beetje de max die je kunt hebben (zolang die dan constand is).
Je ping hangt voornamelijk af van welke ISP je hebt en het tijdstip dat je inbeld.
Neem daarom verschillende providers ik zelf hebt: Wanadoo, Wish, Tmfweb, Zonnet en HetNet.
Als je met de ene een kut ping hebt, probeer dan een andere.
EN om 19.00 is nou niet echt een goede tijd om in te bellen (ivm het dal tarief wat om 19.00 begint)
Wil je gamen, game om een uur of 22.00 of beter 2.30 werkte bij mij gister goed. GAAAAAAAAP :)
Ik heb me daardoor wel 4 uur verslapen. beetje te laat op m;n werk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op zaterdag 15 december 2001 02:50 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Die servers zijn wel een leuk alternatief, jammer dat ik ADSL heb :D
ik met mijn kabel kan daar ook gewoon spelen hoor. Ik zet dan gewoon op de andere pc de fileserver ff aan en wacht tot ze daar de toegestane uploadsnelheid van die pc vol hebben gegooid, hou ik zelf zo'n 5kb/s met een ping van 200ms over, precies goed voor zo'n HPB server :+

MechWarrior || Monsters Game

• Rodyman
ok thanx voor alle toffe replies! ik ga het eens op zo'n HPB server proberen!

maar of ik nu UT of CS speel dat scheelt niks?

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

The verschil in UT en CS is dat bij UT het net iets beter te spelen valt want daar blijft je beeld gewoon stabiel.
Dat is alles wat ik er over weet. Maar het UT gedeelte was voornamelijk bedoelt voor CTF en DM want de wapens zijn daar vrij sloom, ik denk dat het voor CS en TO niet veel uitmaakt.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Rodyman
ok, nu heb ik bij Jolt wel een paar HPB servers gevonden, maar die zijn bijna altijd vol. Verder speelt het daar wel relaxed! een hoop lotgenoten zullen we maar zeggen :)

maareuhh.. ik kon zo snel verder geen andere HPB servers vinden.. heeft iemand toevallig ff een lijstje ofzo? zou wel heeel fijn zijn! 8-)

thnx!

rody
Pagina: 1