af en toe zegt mijn bomberman 'who's the man'. ik zou zweren dat dit een sample uit de serie friends is van joey (of kijk ik teveel friends
)
iemand zal hem ingesproken hebben
maar mijn at bomberman is uit 96, is die serie al zo oud ?
ow bij de credits kun je alle sound gasten zien. dus kijk ff of je de naam tegenmkomt
maar mijn at bomberman is uit 96, is die serie al zo oud ?
ow bij de credits kun je alle sound gasten zien. dus kijk ff of je de naam tegenmkomt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
De stemmen in AB zijn van Charlie Adler, en die kent iedereen van Cow & Chicken en Droopy. Erg duidelijk:
"Ooooh, that's mine" klinkt als the red guy
"Now i'll destroy you" klinkt als Droopy
"(een of ander hilarisch gelach)" klinkt als Cow
En imdb.com zegt dat Charlie Adler niet in Friends heeft gespeeld, dus ik denk inderdaad dat je teveel Friends kijkt.
Meesterlijk spel, trouwens... ik wil niet weten hoeveel colleges ik geskipt heb om met m'n huisgenoot AB te spelen.
"Ooooh, that's mine" klinkt als the red guy
"Now i'll destroy you" klinkt als Droopy
"(een of ander hilarisch gelach)" klinkt als Cow
En imdb.com zegt dat Charlie Adler niet in Friends heeft gespeeld, dus ik denk inderdaad dat je teveel Friends kijkt.
Meesterlijk spel, trouwens... ik wil niet weten hoeveel colleges ik geskipt heb om met m'n huisgenoot AB te spelen.
Ja inderdaad, maar ze zijn toch weer met een nieuwe bomberman bezig nu? met een soort van GTA2 engine, ik had hier ergens een url, ik zal kijken of ik em nog kan vinden.
Ik heb net ff eeen vriendin van me helemaal veslaafd gemaakt aan Atomic Bomberman maar ik moet zeggen dat het me niet bekend in de oren klonk.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
AB is egt te cool voor woorden 
alleen jammer dak em neit meer heb moet maar ffies zoeken dan
alleen jammer dak em neit meer heb moet maar ffies zoeken dan
Is er een sjèèrwèèr versie van AB? Vond wel een linkje naar interplay ftp, maar die was vrij dood.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Hier zie: AB demoOp zaterdag 15 december 2001 19:42 schreef DarkX het volgende:
Is er een sjèèrwèèr versie van AB? Vond wel een linkje naar interplay ftp, maar die was vrij dood.
heh, het is een trial versie en ik geloof dat de trial periode in seconden was uit te drukken.
Heel vroeger had ik een progje waarmee je geluid uit spellen kan rippen (die ging dan gewoon op zoek naar bepaald sequences in de code). Iemand enig id waar zoiets nu nog te dl'en is ?
Verwijderd
deze link is dood, hebbie een andere ?Op zondag 16 december 2001 13:13 schreef PsyFlash het volgende:
[..]
Hier zie: AB demo
heh, het is een trial versie en ik geloof dat de trial periode in seconden was uit te drukken.
Pagina: 1