Toon posts:

liteon probleem 16 speed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu win2000....heb de snelheid van het branden van circa 500mb als terugkunnen draaien van 11 naar 4.5 minuut... toch nog ff getest met win98... doet er dan spontaan nog maar 3.25 minuten over...er zit dus toch nog ergens iets schreef...

Anybody got a clue???? |:(

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 19:34

Copyman

Dode muis

Moet je het ff weer recht buigen? :P

Nee, neem aan dat je DMA aan/uit ook al hebt geprobeerd?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
zeker weten..........dus dit is echt een nadenkertje

Verwijderd

Klopt had ik ook met W2k, maakte veel vuldig gebruik van burnproof funktie. Ik heb nu XP en daar gaat het uitstekend mee. Ik weet niet of in XP ook 24 speed of 32 speed goed gaat, maar dat zie ik wel als ik over hopelijk een paar jaar en andere Lite On koop. Klasse brander. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben echter bezig met mcse win2000 dus wil alle ins en outs kennen.... heb mij laten vertellen dat win2000 nix meer rechtsstreeks aanspreek maar via een "tunnel" wat natuurlijk vertragend kan werken....

Wil no way terug naar win98.... winxp heb ik veel getest. Als je goed gaat zoeken zitten er nog heeeeeeeeel veel kleine buggies in ... memoryleaks etc..

raak 1 minuut kwijt op 1 cd...van 500 mb... slaat nergen op |:(

Verwijderd

Nou dan ben je volgend jaar ook MCSE voor .Net of te XP als die uitkomt. (mei) In alle MS producten zitten bugs, maar ja wat wil je met een paar miljoen codeerregels en mensen met OFF DAYS!. Maar goed branden gaat goed in XP en daar gaat het om. Ik ben niet op zoek naar de lekken in XP, die lees ik wel op technet of op twekers.:P
Pagina: 1