Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
is er niet..
elk direct winkelnr. bij funprice wordt automagisch doorgeschakeld naar groningen helaas.....
elk direct winkelnr. bij funprice wordt automagisch doorgeschakeld naar groningen helaas.....
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
aaargh, ik denk het niet, want ik heb die knakkers aan de lijn gehad, een tijdje geleden, maar ik ben dat nummer kwijt, maar ik weet kats niet waar ik dat ding toen heb gevondenOp vrijdag 14 december 2001 13:23 schreef The_Ghost het volgende:
is er niet..
Hmm.. ze hebben me ooit een keer gebeld, maar ik heb 't nummer niet meerOp vrijdag 14 december 2001 13:24 schreef KDZ het volgende:
[..]
aaargh, ik denk het niet, want ik heb die knakkers aan de lijn gehad, een tijdje geleden, maar ik ben dat nummer kwijt, maar ik weet kats niet waar ik dat ding toen heb gevonden
hmmz ik snap dit niet, die lui hebben toch vast wel een telefoon nummer ofniet, eentje die naar dat gebouwtje zelf gaat???
Strange zaakje...
Ik moet weten of ze een Blorb op voorraad hebben in A'doorn
Strange zaakje...
Ik moet weten of ze een Blorb op voorraad hebben in A'doorn
Die hebben ze ook wel, maar omdat ze waarschijnlijk wel wat beters te doen hebben dan de hele dag de telefoon aannemen word alles via het hoofdkantoor geregeld...Op vrijdag 14 december 2001 14:31 schreef KDZ het volgende:
hmmz ik snap dit niet, die lui hebben toch vast wel een telefoon nummer ofniet, eentje die naar dat gebouwtje zelf gaat???
Dat kunnen ze vast ook wel op het hoofdkantoor zien... De techniek staat voor nix tegenwoordig...Ik moet weten of ze een Blorb op voorraad hebben in A'doorn
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
055-5761574 Funprice Computers BV
Hoofdstraat 153 7311AV APELDOORN
met dank aan www.detelefoongids.com
Dat nummer lust dus lekker door naar de computer miep...Op zaterdag 15 december 2001 12:30 schreef Straycat het volgende:
055-5761574 Funprice Computers BV
FunPrice Computers Apeldoorn
Hoofdstraat 153
7311 AV Apeldoorn
Tel. 050- 318 61 61
Fax. 050 -318 61 66
deze dan komt van de site af
Hoofdstraat 153
7311 AV Apeldoorn
Tel. 050- 318 61 61