Wat moeten we nou met zo'n bericht
Wees eens wat duidelijker!
Groetjes
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
nee dat niet, maar ik kan wel iets duurders enOp vrijdag 14 december 2001 13:10 schreef Badley98 het volgende:
Wie heeft heel veel geld en heeft ditspul thuis staan??
www.tagmclarenaudio.com

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Om ff serieus te zijn, die speaker zullen wel vanaf F10.000 ofzo te verkrijgen zijn?
McLaren/Mercedes=Hakkinen en CoulthardOp vrijdag 14 december 2001 23:12 schreef Yokozuna het volgende:
Die gasten hebben echt iets met formule1's. Niet gek ook aan die naam te zien
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Voor dat geld krijg je wel dat je in de woofer in het midden verschillende gewichten kan hangen voor de optimale performance in jouw omgevingOp zaterdag 15 december 2001 00:33 schreef Metten het volgende:
Die speakers (de F1 zuilen dus) hebben een adviesprijs van zo'n 14.000 britse ponden per paar. Iets van 50.000 piek dus en zijn daarmee nog duurder dan de B&W Nautilus 801 die zo'n 30.000 piek per paar moeten opbrengen.
Of het nut heeft ? Vast wel
Ecodan warmtepomp
Is de geluidskwaliteit wel heel goed?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 60i geïntegreerde versterker (2*60 Watt 3895 PA20R voorversterker 5495 60P eindversterker (2*60 Watt) 2995 125M monoblock (1*125 Watt) 4395 100x5R eindversterker (5*100 Watt) +/- 9900 CDT20R cd-transport 5495 DAC20 HDCD compatibel DAC 4495 T20 AM/FM Tuner 4495 AV32R av processor 7395 F1 4-weg luidspreker +/- 26000(!!!) |
Oftewel: Als student moet je toch ff verderzoeken...
'k Heb 1 keer die AV32R icm een 100x5R gehoord, best indrukwekkend.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
wie denk je wel niet wie we zijn
TUURLIJK HEBBEN WE DIE ALLEMAAL THUIS!
hahah (sorry caps stond aan
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik heb het niet zelf, maar de importeur heeft het wel HEEEL vaak bij ons gedemonstreerd. Het is goed spul, mooi gebouwd en afgewerkt, maar het klinkt niet bijzonder. Naim heeft de zelfde bouwkwaliteit en klinkt toch wel beter.Op vrijdag 14 december 2001 13:10 schreef Badley98 het volgende:
Wie heeft heel veel geld en heeft ditspul thuis staan??
www.tagmclarenaudio.com
Maar weer geldt: eerst luisteren, dan kopen.
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Als de geluids kwaliteit dan erg goed is zou het de enige reden voor mij zijn om te kopen.. Anders zou ik toch wel iets anders kiezen voor dat geld..
en nooit op uiterlijk!...
Anders kan je net zo goed naar B&O gaan
Das ook overdreven...Als deze apparatuur nou heel goed staat in je huis, en het klinkt net zo goed als apparatuur van 1000 of 2000 gulden minder, dan maakt dat op deze prijsniveau's niet meer zoveel uit. Is het echter zo dat je voor de helft van de prijs net zo goede apparatuur kan krijgen, dan zou ik het ook niet halen.Op zondag 16 december 2001 15:38 schreef gitaarwerk het volgende:
ik zou boxen/apparatuur alleen maar kopen om et geluid eruit
Ecodan warmtepomp
Ja,...maar dat lijkt me logisch... ik bedoel er gewoon mee te zeggen, dat geluidskwaliteit prioriteit zijn.. dus als ze even goed klinken, neem je altijd de goedkoopste neem ik aanOp zondag 16 december 2001 15:40 schreef JT het volgende:
[..]
Das ook overdreven...Als deze apparatuur nou heel goed staat in je huis, en het klinkt net zo goed als apparatuur van 1000 of 2000 gulden minder, dan maakt dat op deze prijsniveau's niet meer zoveel uit. Is het echter zo dat je voor de helft van de prijs net zo goede apparatuur kan krijgen, dan zou ik het ook niet halen.
nou ik kan wel wat speakers bedenken die ik echt nooit in mijn keet hoef en die toch errug goed zijn. en er zijn op bijna elk niveau wel alternatieven die wel mooi en goed zijn, dus......Op zondag 16 december 2001 15:38 schreef gitaarwerk het volgende:
ik zou boxen/apparatuur alleen maar kopen om et geluid eruit
haha... gewoon... ze moeten natuurlijk niet helemaal aan het rotten zijn, als zijn het de beste luidsprekers ooit
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Voor goede en mooie luidsprekers kun je beter voor ELAC gaan, http://www.elac.de/de/index.html
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Hier praat een kenner zegOp zondag 16 december 2001 18:57 schreef seq_uence het volgende:
Wat zijn die speakerkasten lelijk zeg !!!
Voor goede en mooie luidsprekers kun je beter voor ELAC gaan, http://www.elac.de/de/index.html
Wat je maar mooi vind. Ik denk dat een ieder zijn eigen smaak heeft.Op zondag 16 december 2001 18:57 schreef seq_uence het volgende:
Als ik dit versterkertje neem:

en deze D/A convertor

Dan ziet dat er niet uit maar een geluid... Wouuuw
Welke ik er wel strak uit vind zien is deze eindbak van hen.

Ca. 200watt rms
Op zondag 16 december 2001 18:42 schreef P5ycho het volgende:
ik zie het verband F1 en audio niet helemaal.
Wat zijn ze lelijk ??? Dat hangt van je smaak afOp zondag 16 december 2001 18:57 schreef seq_uence het volgende:
Ecodan warmtepomp
YipOp zondag 16 december 2001 19:03 schreef hervaz het volgende:
[..]
Hier praat een kenner zeg
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
niet mijn smaak maar goed.. > beter an men trust speakertjes bij de pc nu
Ja maar dan ook maar net heOp zondag 16 december 2001 20:45 schreef gitaarwerk het volgende:
dat is geil
niet mijn smaak maar goed.. > beter an men trust speakertjes bij de pc nu
Maar als ik echt geld te veel had ging ik hier eens naar luisteren

Wat zijn ze lelijk hè
Die Nautilus kosten toch zo'n 45 mile per stuk? + dat je nog 8 dikke eindtrappen nodig hebt om het hele zootje aan te sturen (1 voor elke speaker die er in zit)Op zaterdag 15 december 2001 00:33 schreef Metten het volgende:
Die speakers (de F1 zuilen dus) hebben een adviesprijs van zo'n 14.000 britse ponden per paar. Iets van 50.000 piek dus en zijn daarmee nog duurder dan de B&W Nautilus 801 die zo'n 30.000 piek per paar moeten opbrengen.
Ik heb ze trouwens gehoord (die Nautilus).... de tering zeg!! daar zit me toch een prachtig geluidje in...
<edit>
ik vind trouwens die nautilus er nog mooier uitzien ook:

</edit>
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
JOB's

Dit lijken wel de speakers van Buck Rogers anno 70'er jaren of zo
BTW mijn toekomstige speakertjes vind je op mijn homepage, en mijn huidige
Juist,.bedankt em ff te noemen..die was ik ff vergeten..dat is echt zoo'n topspeaker!!!! maar ik vidn em zijn prijs niet waardOp zondag 16 december 2001 20:59 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:
[..]
Die Nautilus
edit..weet je wat nog lelijker is ?
Ach de specs zijn wel aardigOp zondag 16 december 2001 20:59 schreef gitaarwerk het volgende:
ze zijn niet mooi nee.. maar volgends mij is dat supergeluid.. aan de speakers te zien, tot zover ik ze kan zien dan
http://www.revelspeakers.com/4way_specs.htm
Yack,Op zondag 16 december 2001 20:59 schreef firemen het volgende:
Deze zijn pas lekijk (vind ik)
JOB's
[afbeelding]
Dit lijken wel de speakers van Buck Rogers anno 70'er jaren of zo
BTW mijn toekomstige speakertjes vind je op mijn homepage, en mijn huidige
heb je die zelf gemaakt
das wel een erg goeie scheidings filter die erin zit4-way, 24 dB/octave (4th-order) acoustic response at 125 Hz, 450 and 2.2 kHz.
(ziiten ook in mijn speakers in de studio : 24dB/4th order)
Verwijderd
JVC 82cm Breedbeeld
Rotel RSX 972 Cinema versterker
Rotel RDV 985 DVD speler
Philips CD950 CD speler
Blueroom speakers en subwoofer
MIT terminator speaker kabel
Humax sateliet ontvanger (niet op foto)
Heel leuk, nu nog een paar TagMcLaren speakersOp zondag 16 december 2001 21:05 schreef PF77 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn setje?
JVC 82cm Breedbeeld
Rotel RDV 985 DVD speler
Philips CD950 CD speler
[afbeelding]
er hoeft toch ook niet direct een verband te zijn? de TAG-groep maakt meerdere dingen; vast wel eens van TAG-Heuer gehoord, of niet? maaruhhh....materialen die men in de F1 gebruikt kunnnen ook bij apparatuur gebruikt worden (bv Kevlar) en naast dat zit er in de F1 zoveel kennis, dat kan je overal gebruiken waar een beetje techniek komt kijken. maar denk maar niet dat de F1 afdeling in de winter aan audio-apparatuur zit te werken ofzo; is gewoon een andere tak van TAG.Op zondag 16 december 2001 18:42 schreef P5ycho het volgende:
ik zie het verband F1 en audio niet helemaal.

En ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat ik audio ook op het uiterlijk koop
Verwijderd
ik heb van MDF een soort vat gemaakt en daar beton in gestort
geil stofje er omheen en je hebt een super stabiele ondergrond, zeker op zo'n kl*@te laminaat vloer!
by the way JvS: goede smaak heb jij zeg! wil zelf sparen voor de 804. an anders wordt het misschien ook de 805. jummie!!
Zal wel lekker wat wegenOp zondag 16 december 2001 21:17 schreef PF77 het volgende:
neen,
ik heb van MDF een soort vat gemaakt en daar beton in gestort
geil stofje er omheen en je hebt een super stabiele ondergrond, zeker op zo'n kl*@te laminaat vloer!
Verwijderd
Anders gaat mijn vriendin de hele tijd met die dingen lopen schuiven, als ze volgens haar weer te ver in de kamer staan
Er is altijd baas boven baas. (12 ton gewicht?!)Op zondag 16 december 2001 21:18 schreef zimbab het volgende:
nou voor iedereen die het over 'goede' luidsprekers heeft, kijk hier dan maar eens: http://www.kharma.com/grandenigmasystem/specs.html is niks voor de huiskamer, maar is errug goed en gaat errug hard en is errug duur en is nederlands
Maar wat mij betreft mogen ze ook meedingen naar de lelijkste speakers van de wereld
Imo mijn mooiste speakers: http://follgott.tripod.com/IRS/IRS_3.jpg
In hun toptijd.
ze zijn inderdaad niet mooi, maar daar doelde ik eigenlijk niet op: ze zijn gewoon te bruut (wat betreft gewicht, prijs, vermogen etc.) en Nederlands. vind ik wel lachuhOp zondag 16 december 2001 21:22 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas. (12 ton gewicht?!)
Maar wat mij betreft mogen ze ook meedingen naar de lelijkste speakers van de wereld
Hoeveel hebben ze er al verkocht?Op zondag 16 december 2001 21:26 schreef zimbab het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad niet mooi, maar daar doelde ik eigenlijk niet op: ze zijn gewoon te bruut (wat betreft gewicht, prijs, vermogen etc.) en Nederlands. vind ik wel lachuh
Ah zie t al: 1 (paar)
die knakker zal ze dan wel hebben gekocht voor een krats...Op zondag 16 december 2001 21:31 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze er al verkocht?
Ah zie t al: 1 (paar)
misschien leuk als tussenwand voor je huiskamertje
nou...das wel een aardig verhaaltje. er kwam dus eens een enorm rijke knakker en die zei: "bouw voor mij de beste luidsprekers ter wereld en ik betaal je ervoor". Kharma heeft de uitdaging aangenomen en de man was tevreden en heeft er dus blijkbaar een miljoen dollar voor betaald. dit is ook een soort van 'prestige-project' geworden en de bedoeling was dan ook dat er maar 1 van verkocht zou worden als ik het goed heb.Op zondag 16 december 2001 21:38 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
die knakker zal ze dan wel hebben gekocht voor een krats...
misschien leuk als tussenwand voor je huiskamertje
Je speakers moeten wel erg mooi klinken...anders zou ik ze niet in de huiskamer willen hebben....brrr...wat lelijk..Op zondag 16 december 2001 21:05 schreef PF77 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn setje?
JVC 82cm Breedbeeld
Rotel RDV 985 DVD speler
Philips CD950 CD speler
[afbeelding]
Acoustic Research....die klinken top....

amen
hoe klonken ze?Op zondag 16 december 2001 22:43 schreef Duck-Twacy het volgende:
Deze hep ik 1 x gehoord
[afbeelding]
amen
Verwijderd
nietOp zondag 16 december 2001 20:42 schreef JT het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar : McLaren is het team van Hakkinen
zullen we maar niet op elke slak zout gaan leggen?Op maandag 17 december 2001 00:13 schreef clvy82 het volgende:
[..]
niet
Jawel, hij racet bij McLaren/Mercedes, ga mij anders maar is vertellen bij wie welOp maandag 17 december 2001 00:13 schreef clvy82 het volgende:
[..]
niet
Ecodan warmtepomp
Ter vergelijking: mijn Audiolab 8000A (geintegreerde versterker) kostte een paar jaar geleden nieuw: Fl 1800,= . De 60i van TagMclaren is hierop voor 99% gebasseerd en kost dus bijna Fl 4000,=
Oftwel: oplichters. Het geluid is prima, maar ze vragen veel te veel voor het uiterlijk, lijkt wel B&O.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
was even aan het fraggenOp zondag 16 december 2001 23:10 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
hoe klonken ze?
Uhm, was show bij Multifoon. Ze klonken helemaal niet verkeerd. Maar wat verwacht je. Ze kosten 1 ton per stuk of zo.
Toch heb ik ook ooit de originele Quadral Titan's gehoord (op de Firato, dik 10 jaar geleden). Transmissielijn van ruim 1,5 meter hoog. Misschien blaas ik het in gedachten op, maar toen lieten ze een stukje overture 1812 (tschaikovsky of hoe je dat ook spelt) horen, met tonen van 17 Hz. Dat maakte behoorlijk indruk. En die waren maar 15000 per stel (geloof ik).
Morgen (eh, vandaag) komt UPS mijn simpele Canton Movie 50 XXl setje brengen (hoop ik). Voor slechts 1000 euro haalt dat ook de 25 Hz.
Audiolab, was dat geen speaker merk (Nederlands zelf, of ben ik abuis?)Op maandag 17 december 2001 00:42 schreef universal creations het volgende:
Even terugkomen op TagMclaren versterkers. De eerste generaties zijn innerlijk bijna identiek aan audiolabs, alleen zijn er een paar kleine aanpassingen geweest en de prijs is verdubbeld.
Ter vergelijking: mijn Audiolab 8000A (geintegreerde versterker) kostte een paar jaar geleden nieuw: Fl 1800,= . De 60i van TagMclaren is hierop voor 99% gebasseerd en kost dus bijna Fl 4000,=
Oftwel: oplichters. Het geluid is prima, maar ze vragen veel te veel voor het uiterlijk, lijkt wel B&O.
owja, zoooo heette die show!! Ben ik ook eens geweest, de HD-580 beluisterd en werd helemaal "begeisterd" (=duits, denk ik) door de geluidskwaliteit ervan.Op maandag 17 december 2001 00:51 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
yadayadayada Firato yadayadayada
Die beurs is later onder een andere naam doorgegaan en volgens mij een stille dood gestorven, toch? Of bestaat het nog steeds?
Maar de luister shows (in aparte ruimtes) waren soms wel aardig dus.
ghegheghe. daar was ik dus ook! misschien heb ik je wel gezien heeOp maandag 17 december 2001 00:51 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
was even aan het fraggen
Uhm, was show bij Multifoon. Ze klonken helemaal niet verkeerd. Maar wat verwacht je. Ze kosten 1 ton per stuk of zo.
Verwijderd
De Avalon Osiris, toe maar weer. Die dingen kosten ongeveer 250.000,- per paar. Alsof je een emmer leeggooitOp zondag 16 december 2001 22:43 schreef Duck-Twacy het volgende:
Deze hep ik 1 x gehoord
[afbeelding]
amen
Verwijderd
www.royaldevice.com/custom3.htm
gezien via hifi.nl
jeetje....en ik dacht dat het grand-enigma-systeem ziek was. maar die is met zijn 12 ton gewicht toch wel iets beter verplaatsbaar dan deze subOp maandag 17 december 2001 15:17 schreef een_naam het volgende:
ffe zwaar offtopic maar moet je zien wat deze krankzinnige heeft laten maken.
www.royaldevice.com/custom3.htm
gezien via hifi.nl
Vind deze speakertjes ook wel vet (nu we toch weer bezig zijn

Dat speakertje bovenin is 30 cm, aan de zijkant 62 cm
Maar vergeleken met die brick hoorn is dit dus een "compact modelletje"
die speaker aan de zijkant is toch niet ideaal ivm de weerkaatsing van het geluid en blablabla?Op maandag 17 december 2001 15:58 schreef Duck-Twacy het volgende:
Wel lache. Btw het bedrijf Mamoet kan komplete huizen, bruggen etc verplaatsen...
Vind deze speakertjes ook wel vet (nu we toch weer bezig zijn)
[afbeelding]
Dat speakertje bovenin is 30 cm, aan de zijkant 62 cm
Maar vergeleken met die brick hoorn is dit dus een "compact modelletje"
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Ach, als-tie alleen beneden de 50Hz weergeeft, zal dat allemaal wel loslopenOp maandag 17 december 2001 17:25 schreef Zeepoog het volgende:
[..]
die speaker aan de zijkant is toch niet ideaal ivm de weerkaatsing van het geluid en blablabla?
Design vind ik erg mooi van die podjes, ben alleen niet weg van het geluid.Op zondag 16 december 2001 21:10 schreef PF77 het volgende:
[afbeelding]
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©