Toon posts:

Mxstream wel of niet beschikbaar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Heiligerlee, en hoorde dat mxstream vanaf vandaag beschikbaar is in mijn regio.

Als ik een postcode-check doe bij www.mxstream.nl dan krijg ik te zien dat het beschikbaar is.

Bij Demon krijg ik juist te zien dat het niet beschikbaar is, bij Planet dat het in principe beschikbaar is maar dat KPN nog eerst moet onderzoeken of de telefoonlijn lang genoeg is voor een goede verbinding en bij HCCnet krijg ik ook het verhaal van dat een lengtetest noodzakelijk is.

Iemand hier ervaringen mee ???

Kan ik nu wel of niet gaan streamen ????

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ja, je kunt MXStream aansluiten. Volgens mij heeft DEMON trouwens geen MXStream, maar versatel, en dat verklaard waarom je het niet via DEMON kunt krijgen.

De technische lengte test wordt altijd uitgevoerd door de KPN.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

dikke brak is dat weeer ja ik woon in muntendm allleen onze buurt is het niet beschikbaar dus dat is dikke brak in mijn zaak heb ik het nu wel in veendma dat werkt beter :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan weet ik wel wat ik nu ga doen

Mxstream aanvragen, kabel komt toch pas in 2003 in oost-groningen, essent wil maar niet investeren.

Hopelijk is de lengtetest in orde.

Via hcc net eenmalig 100 piek en 90 piek per maand, lijkt me een goede deal !!!

Thnx

Verwijderd

Weet iemand waar ik er achter kan komen, wanneer er kabel of mxstream in mijn dorpje komt?????

p.s. ik woon in aalten in de achterhoek

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
welke centrale is Aalten op aangesloten? stad/groot dorp in de buurt?

Verwijderd

Topicstarter
bij www.mxstream.nl kun je een postcodecheck doen, is t antwoord ja dan *D en is t nee dan ;(
Pagina: 1