Maar dan in de HK
Neuj!! tegelijk hoor!!Op vrijdag 14 december 2001 12:51 schreef rb338 het volgende:
Dubbelpost, ik was eerder
Maar ook hier: gefeliciteerd
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gefeliciteerd
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Die deden hem het iddOp vrijdag 14 december 2001 12:54 schreef ugamer het volgende:
zat eraan te komen natuurlijk, met die muppets van hem
Maar gefeliciteerd Lunatic!
Waar is je kleurtje?Op vrijdag 14 december 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Nogmaals dankuwel![]()
Verwijderd
ja dat vroeg ik me ook al afOp vrijdag 14 december 2001 13:00 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Waar is je kleurtje?
Hij is undercover... geen speciaal kleurtje tot nu toe...Op vrijdag 14 december 2001 13:00 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Waar is je kleurtje?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Er gaat steeds meer werk in het modden zitten door het steeds oplopende bezoekersaantal, en aangezien we allen zo'n beetje een baan of studie hebben moeten we wel eens uitbreiden...Op vrijdag 14 december 2001 13:03 schreef Blue-eagle het volgende:
Congrats. `t gaat hard met het uitdelen van die mod diploma`s... wordt half GoT mod ofzo?
misschien paars ofzo? tussen zwart en rood inOp vrijdag 14 december 2001 13:05 schreef Marv het volgende:
[..]
Hij is undercover... geen speciaal kleurtje tot nu toe...
maare gefeli
Welkom bij de club machtsmisbruikers.
Aannames zijn fataal.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Veel succes verder
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
BlauwOp vrijdag 14 december 2001 13:18 schreef Knightwolf het volgende:
Heej, de kleur van je naam is nog blauw ipv donkerrood LuNaTiC !!
Veel succes verder
Verwijderd
Kleurverandering pas na betaling van het smeergeldOp vrijdag 14 december 2001 13:18 schreef Knightwolf het volgende:
Heej, de kleur van je naam is nog blauw zwart ipv donkerrood LuNaTiC !!
Neej, effe wachten op een db-meneer waarschijnlijk
Welkom LuNaTiC!
jah ik moet ff handigheid in dat sluiten krijgen heOp vrijdag 14 december 2001 13:22 schreef THE_CR0SS het volgende:
nu al 3 slotjes, gaat hard met lunatic in de buurt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
congratz
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
gefeliciteerd
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
db-meneerOp vrijdag 14 december 2001 13:20 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Kleurverandering pas na betaling van het smeergeld
Neej, effe wachten op een db-meneer waarschijnlijk
Welkom LuNaTiC!
Verwijderd
Zeker de FAQ niet gelezenIk heb er pas een besteld. Het was dus een sticker. Met een simpele stickerverwijderaar is het er toch makkelijk af te krijgen.
Groetjes LuNaTiC.
Op vrijdag 14 december 2001 14:00 schreef HPE het volgende:
Gefeli Lunatic, alleen een beetje jammer dat je 2 dagen hiervoor nog zulke berichten schreef:
[..]
Zeker de FAQ niet gelezen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
wie had dat ooit gedachtOp vrijdag 14 december 2001 14:05 schreef Exirion het volgende:
Goh, dat jij nog 's mod wordt zegGefeli dude
Ik niet!!Op vrijdag 14 december 2001 14:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
wie had dat ooit gedacht![]()
ik welOp vrijdag 14 december 2001 14:06 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Ik niet!!![]()
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
geen wannabe mod meer
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Gefeliciteerd...!!! LuNaTiC... !!
Heb er alle vertrouwen in dat je je weg vindt
als 'mod' in deze modderige HuisKamer...
Maarreh.... [topic=340352][quote]
Wat betreft de ondertussen beruchtte felicitatiedraadjes doe ik het zelfde verzoek als Jotti eerder al deed
[/quote]
Of roep ik nu hele vreemde dingen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
congratz dude
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
De islam kan uw vrijheid schaden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Gefeli
They made me do it.
Gefeliciteerd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Gefeliciteerd
[/originele reactie modus]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Heren mag ik u ff wijzen op het volgende: HK Rulez (versie 1.12.04) moet nog wel ff aangepast worden
Verwijderd
Hij is veroordeelt tot HK mod
en ik dacht nog dat martelen tegenwoordig niet meer voorkwam..
s6 jonge
nogmaals allemaal bedankt enso
Natuurlijk ook mijn felicitaties Tom
~* Peace, Love & XTC *~
Ej jij ook hierOp zaterdag 15 december 2001 18:41 schreef JointFillah het volgende:
Hehehe LOL
Natuurlijk ook mijn felicitaties Tom
Thnx
Banisch!!
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:35
(no flame
Heb jij soms een HK ban......
Hehehe ja in LA hang ik ook wel eens rondOp zaterdag 15 december 2001 18:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ej jij ook hier![]()
Thnx
Banisch!!
Maare idd BAAAAAANISCH
~* Peace, Love & XTC *~
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/307079
Maar iig gefeliciteerd!
Neuh, heeft heeft het niet gejat van jullieOp zaterdag 15 december 2001 21:19 schreef uibeltje het volgende:
Een mod die icons "jat"
Maar iig gefeliciteerd!
Ik heb hem dat filmpje gegeven, en hij vond dat zo koel dattie er meteen een icon van had gemaakt
(hmm... hoe zou ik aan dat filmpje komen
Verwijderd
hmm, netjes is anders jaOp zaterdag 15 december 2001 21:19 schreef uibeltje het volgende:
Een mod die icons "jat"
Maar iig gefeliciteerd!
maar dat zal toch wel weer afgedaan worden onder de smoes "ja da's toeval"...
Ik heb trouwens geen flauw idee wat HK is, maar in ieder geval gefeliciteerd denk ik
Overigens Sinterklaas82TM nog bedankt! SG werkt nu inderdaad
Ik geloof dat RobtH er een full version van had gemaakt in 60x60 van 8mb en perfect optimised. Frames eruit slopen kan iedereen welOp zaterdag 15 december 2001 21:20 schreef BrZ het volgende:
[..]
Neuh, heeft heeft het niet gejat van jullie
Ik heb hem dat filmpje gegeven, en hij vond dat zo koel dattie er meteen een icon van had gemaakt
(hmm... hoe zou ik aan dat filmpje komen)
/me is innocent
't Valt me alleen op dat hij/zij nogal veel kust
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Wie is er hier een iconendief?Op zaterdag 15 december 2001 23:47 schreef Ruud het volgende:
iconendief!!