Toon posts:

Probleem met USB->SCSI kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SCSI cd-brander van HP, echter deze is extern maar voorzien van een Usb naar SCSI kabel van SCM micro. Mijn computer herkent het apparaat en zegt dat er een brander is aangesloten, maar als ik wil gaan branden krijg ik een SCSI target error en gebeurt er niets. Nu zag ik in Nero dat mijn interne cd-brander en de externe dezelfde Scsi ID hebben namelijk 0. Ik heb daarop achterop de externe cd-brander de id veranderd in 1. Het geheel funtioneert nog steeds niet. Ik heb geen Scsi kaarten in mijn computer gewoon IDE kan dat het probleem zijn?? Volgens de verkoper moest dit geen probleem zijn. Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een moeilijke vraag geloof ik... kom op jongens der is vast iemand die het weet kbedoel, man tot nu toe wisten jullie alles ;)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Probeers eens een aspi layer te installeren.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

inderdaad, ff nero of aspi opnieuw installen, doet vast wonderen. Heb je misschien nog andere brandprogjes op je PC? Mogelijk hebben Nero en die progjes wat doormekaar zitten rotzooien...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• PROnline
  • Laatst online: 21-04 18:42
het idee (USB => SCSI) is leuk, maar gaat niet werken. De USB2SCSI adapter heeft te veel tijd nodig om voor een stabiele datastroom te zorgen. Als je wel zou kunnen branden krijg je bijna zeker alleen maar bufferunderruns.

Scanners, HD, CD-roms e.d. hebben daar geen/minder last van omdat ze niet gebonden zijn aan een minimale data input.

SCSI controllertje kopen is volgens mij het enige alternatief. Of een echte usb brander.

Verwijderd

Topicstarter
De aanschaf van een SCSI controller leek mij ook een goed alternatief, maar het is voor een laptop dus bestaat dat?? via Pcmcia en wat kost dat dan ongeveer. Volgens het boekje wat er bij zit moet de kabel een datastroom kunnen doorlaten van 900 KB/s dat moet toch genoeg zijn om te 4 spd te kunnen branden??

• PROnline
  • Laatst online: 21-04 18:42
pcmcia is wel te krijgen ja. Kijk wel ff goed welke je neemt. De wat oudere adaptec hebben geen beste linux support.
Pagina: 1