PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Waren de hd's maar zo goed als de service...
(no flame intended
) 
Edit: Hmm, snel zijn ze zekers. MRen has a point.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
100BB-SE trekt toch alle andere IDE en aardig wat SCSI 10k rpm schijven er uit hoorOp vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef mbvisiontt het volgende:
Waren de hd's maar zo goed als de service...(no flame intended
)
Mjah, ik denk er net zo over. Maar inderdaad hun RMA Service is erg goed. De HD's daar integen wat minderOp vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef mbvisiontt het volgende:
Waren de hd's maar zo goed als de service...(no flame intended
)
Ik heb het dan ook specifiek over de service.
Is trouwens een harde schijf uit de pc van 1 van de kinderen, ikzelf heb toch het liefst een Maxtor
, heb met Maxtor nog nooit problemen gehad.
Is trouwens een harde schijf uit de pc van 1 van de kinderen, ikzelf heb toch het liefst een Maxtor
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
HEHe ik had een oude gare Seagate van 2 GB
die was dus ook kappot gegaan ik dat ding op gestuurd naar seagate .. Binnen een week had ik een nieuwe HD alleen ipv 2 GB een van 8,4 Gb kijk das nou nog es een goedkope UPGRADE..
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Pagina: 1