Service Western Digital Perfect

Pagina: 1
Acties:

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Topicstarter
Probleem was een WD 20Gb schijfje(1/2 jaar oud) wat af en toe wel eens wat problemen gaf, Pc vastslaan, opnieuw opstarten(kwam dus door de harde schijf). Op een gegeven moment deed ie helemaal niks meer. Effe in m'n andere Pc gehangen en on-line laten testen met een progje bij WD. Hier kwam dus uit dat ie niet te testen viel en dat ik contact op moest nemen met mijn leverancier. Je krijgt bij WD wel gelijk een RMA nummer op je scherm wat je uit kunt printen met een verzendlijst en verpakkings voorwaarden. Ik las echter bij WD op de site dat hun op een retournerings tijd zitten van 12 dagen, hierop heb ik dus besloten om hem rechtstreeks naar WD te sturen omdat dit in mijn ogen waarschijnlijk sneller zou gaan als naar de leverancier.

7-december het pakketje verstuurd naar Duitsland(kost FL22,=) en vandaag 14-December jawel UPS voor de deur met een nieuwe harde schijf. 7 dagen dus maar!!!

Kijk dit vind ik nu nog eens service en dus ook het vermelden waard. Western Digital *D *D

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Waren de hd's maar zo goed als de service... :P (no flame intended >:)) ;)

Edit: Hmm, snel zijn ze zekers. MRen has a point. :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef mbvisiontt het volgende:
100BB-SE trekt toch alle andere IDE en aardig wat SCSI 10k rpm schijven er uit hoor

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef mbvisiontt het volgende:

Edit: Hmm, snel zijn ze zekers. MRen has a point. :)
Mjah, ik denk er net zo over. Maar inderdaad hun RMA Service is erg goed. De HD's daar integen wat minder :) (Dit gebaseert op slechte ervaringen met de 'hd's op zich)

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Topicstarter
Ik heb het dan ook specifiek over de service.

Is trouwens een harde schijf uit de pc van 1 van de kinderen, ikzelf heb toch het liefst een Maxtor ;) , heb met Maxtor nog nooit problemen gehad.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
HEHe ik had een oude gare Seagate van 2 GB :) die was dus ook kappot gegaan ik dat ding op gestuurd naar seagate .. Binnen een week had ik een nieuwe HD alleen ipv 2 GB een van 8,4 Gb kijk das nou nog es een goedkope UPGRADE.. >:)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Pagina: 1