Toon posts:

Junior member?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje....waar slaat dat "junior member" op achter mijn naam? Ik kan me niet herinneren dat te hebben ingevuld.

Verder nog dit: Ode aan GOT.

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
nou
daar zit een heel systeem achter...
het is ook enorm moeilijk te snappen...
alleen de echt geavanceerde visitors snappen dit...
hier komt het
JE BENT EEN JUNIOR MEMBER
dat klinkt misschien raar en het is ook echt niet iets waar je zelf op zou kunnen komen... daar ben ik het helemaal mee eens
nou... hebbik je weer geholpen...

Verwijderd

Tip 1: lees de FAQ.
Tip 2: gebruik de "Search" knop
Tip 3: over 100 posts ben je een gewoon member
Tip 4: post niet teveel onzin of honderd lege berichtjes, want dan ga je naar -1000.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Kuch...
Het staat NIET in de FAQ.
Misschien krijg je het te zien als je registreert maar dat weet ik niet (tijdje geleden ;)). Het HOORT natuurlijk wel in de FAQ te staan volgens mij is dit wel de "Most Frequently Asked Question" op GoT :).

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:34
Klopt, ik heb er eerst ook een tijdje naar lopen zoeken, maar kon het niet echt vinden. Misschien inderdaad slim om ff toe te voegen.

[removed]

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mede doordat je door zo'n discussie te gaan voeren weer wat dichter bij de status van 'echte' member komt. :)

Verwijderd

Joop> 2e meest gevraagde. 1 = Hoe maak je smiles? :) >:)

Zoiets zou idd in de FAQ moeten staan. Dan moet ook op elke page "FAQ" staan als: lettertype 42, onderstreept, cursief en vet en knipperen in allerlei kleurtjes om de aandacht te trekken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me op zich niet verkeerd om de smiles te vermelden bij het form voor een reactie. Volgens mij hebben ze dat bij www.tweakers.net ook. Kleurjes en knipperen ben ik minder voor, want dat maakt een forum veel te druk en onoverzichtelijk.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik denk ook niet dat Marius helemaal serieus was iMAGE ;). En ja zo'n lijstje met hoe je smillies moet maken in de "Reply to Topic" pagina is een goed id. Dat heb je idd ook op Tweakers.net.

Verwijderd

Daar zijn we weer!! ;)

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Misschien ook nog effe aangeven hoe die andere ubb dinkies standaard werken, scheelt de meesten weer een klik als ze een url mee willen geven ofzo..
Pagina: 1