Toestemming

Pagina: 1
Acties:

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023
Naar aanleiding van dit topic ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/349167 ) heeft een vriend van me sbs6 gebeld en zij willen graag hier iets mee doen zeggen ze mag deze info gewoon worden doorgegeven aan ze of moet er (met het oog op de privacy) iets aan veranderd worden ?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gewoon die voicemail lekker spreaden anders krijgt Helsie zijn zin :(

• olafhartong
ja maar ik wil even weten of ik de nicknames ed moet aanpassen of dat dit allemaal gewoon openbaar is en ik dat zo aan ze mag geven...

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:46 schreef Wez_db het volgende:
ja maar ik wil even weten of ik de nicknames ed moet aanpassen of dat dit allemaal gewoon openbaar is en ik dat zo aan ze mag geven...
nou als je geen aanklacht tegen je wilt hebben dan moeten nicknames enz denk ik wel aangepast worden denk je niet :?

• olafhartong
ja en nee ik bedoel iedereen post hier ook ....dat kan iedereen lezen dus is het in feite openbaar....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 14 december 2001 11:43 schreef BigB het volgende:
Gewoon die voicemail lekker spreaden anders krijgt Helsie zijn zin :(
Niets daarvan. Het is lame en lokt niet echt fijne discussies uit. En daar gaan we in dit topic niet op door.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik weet ff niet waar het allemaal overgaat probeer zo bij te lezen, maar ik denk dat toestemming van hier nodig is indien GoT als naam er daadwerkelijk bij betrokken raakt...

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:55 schreef Llewella het volgende:
Ik weet ff niet waar het allemaal overgaat probeer zo bij te lezen, maar ik denk dat toestemming van hier nodig is indien GoT als naam er daadwerkelijk bij betrokken raakt...
got heeft toch de rechten op alles wat hier gepost wordt enz?

• olafhartong
Op vrijdag 14 december 2001 11:55 schreef Llewella het volgende:
daarom vraag ik er ook om :)
ik wil ook best alles van GoT en alle nicks eraf slopen...
maar doe niets voor ik antwoord heb

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Op vrijdag 14 december 2001 11:58 schreef Wez_db het volgende:

[..]

daarom vraag ik er ook om :)
ik wil ook best alles van GoT en alle nicks eraf slopen...
maar doe niets voor ik antwoord heb
tjaah het is eigenlijk wel behoorlijk lullig als got er in vermeld wordt, want dan denkt men meteen weer got --> hack

snap je, lijkt mij tenminste

• olafhartong
is ook zo daarom vraag ik wat ze willen....
als die info (c) GoT is dan gaat het hele verhaal over....
Maar het lijkt mij wel lachen als dr wat mee gedaan kan worden ..

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 12:02 schreef Wez_db het volgende:
Maar wat wil je er precies mee gaan doen dan?
Wat wil je bereiken?

• olafhartong
Hart van Nederland wilde iets hiermee gaan doen mits ze het bruikbaar vinden ..
Een vriend van me had ze gebeld en wil dit geven....

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Op vrijdag 14 december 2001 12:02 schreef Wez_db het volgende:
Jaah lijkt me ook wel cool, maar waarom stuur je niet even een mailtje naar Femme Taken ?(femme@tweakers.net) Dan kan hij bepalen wat jij er mee mag doen en welke rechten er op zitten.

• olafhartong
Yeps das ook een id zal ik even doen...

edit:
done

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 14 december 2001 12:11 schreef Wez_db het volgende:
Yeps das ook een id zal ik even doen...
of GO,floris en daniel er ook ff bij doen
dan heb je de belangrijkste :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Dan mag je eerst duidelijk uitgebreid vertellen waar er toestemming voor wordt gevraagd, eventueel via mail...

Het is mij iig nog niet helemaal duidelijk wat SBS6 wil...

En ik wil graag weten of GoT al genoemd is tegenover sbs6 en wat zij weten... Naja ik specifiek hoef het niet eens te weten, als iemand het maar weet zoals floris ofzow...

Want er komt meer bij kijken dan je denkt...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op vrijdag 14 december 2001 12:07 schreef janster het volgende:

[..]

Jaah lijkt me ook wel cool, maar waarom stuur je niet even een mailtje naar Femme Taken ?(femme@tweakers.net) Dan kan hij bepalen wat jij er mee mag doen en welke rechten er op zitten.
Doe dat maar niet :)

Mail Daniel of mij dan maar. Femme houdt zich met andere zaken bezig.

Bericht hierboven

• olafhartong
Ow te laat :(

Maar anyway dr is nog helemaal niets over GoT verteld tegen die mensen alleen dat er nogal een hoop te doen is over die man op internet etc (zover ik weet).
die jongen is ook niet dom en heeft nog geen namen genoemd...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Je krijgt dadelijk in de telegraaf zeker ook zo'n item:
"Nerds willen van voorzitter 3VO af"
Een aantal computerfreaks die zich verzamelen op de ultieme nerdsite van NL zijn lame genoeg geweest om op de voicemail van de heer Woudenberg in te breken. Ze hebben de berichten die hier op stonden opgenomen en gepubliceerd op het internet. De internetsite, met meer dan 30.000 gebruikers staat volledig achter deze actie en vind dat de heer Woudenberg per direct moet opstappen wegens wangedrag en blahblahblahblah...
Mooi niet! Die lui van SBS zijn alleen maar belust op telegraaf-stylee berichtgeving van een walgelijk niveau. Ik wil het vooralsnog niet hebben iig.

Bericht hierboven

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op vrijdag 14 december 2001 12:19 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]

Mooi niet! Die lui van SBS zijn alleen maar belust op telegraaf-stylee berichtgeving van een walgelijk niveau. Ik wil het vooralsnog niet hebben iig.
das lekker duidelijk :P

Hier staat tekst

• olafhartong
[..]

Duidelijk :)
Dan gaat dr nog niets naar ze toe....

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 14 december 2001 12:22 schreef Wez_db het volgende:

[..]

Duidelijk :)
Dan gaat dr nog niets naar ze toe....
hoezo nog :?

• olafhartong
[..]

.........^^^^daarom :)

maar geloof me zeggen jullie nee dan doe ik het ook heus niet...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

quote:
------------------------------------------------------------------------
"Nerds willen van voorzitter 3VO af"
Een aantal computerfreaks die zich verzamelen op de ultieme nerdsite van NL zijn lame genoeg geweest om op de voicemail van de heer Woudenberg in te breken. Ze hebben de berichten die hier op stonden opgenomen en gepubliceerd op het internet. De internetsite, met meer dan 30.000 gebruikers staat volledig achter deze actie en vind dat de heer Woudenberg per direct moet opstappen wegens wangedrag en blahblahblahblah...
------------------------------------------------------------------------

hoewel ik het meestal niet erg met sbs6 en telegraaf-verslaggeving eens ben, en de waarheid erachter nogal eens betwijfel, lijkt me dit zeer correct en dicht bij de waarheid.

vanaf GoT is weer eens terreur gevoerd, a la VOBIS, in dit geval gericht op iemands voicemail ...
strafbaar en als GoT er niet iets tegen doet kan zij als medeplichtig worden aangemerkt.

ik mag hopen dat tegen de daders repressailles genomen worden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 14 december 2001 12:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hoewel ik het meestal niet erg met sbs6 en telegraaf-verslaggeving eens ben, en de waarheid erachter nogal eens betwijfel, lijkt me dit zeer correct en dicht bij de waarheid.

vanaf GoT is weer eens terreur gevoerd, a la VOBIS, in dit geval gericht op iemands voicemail ...
strafbaar en als GoT er niet iets tegen doet kan zij als medeplichtig worden aangemerkt.

ik mag hopen dat tegen de daders repressailles genomen worden
Jup, we zijn aan het bespreken hoe en wat.

Bericht hierboven

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geef hem aan bij de politie
Laat hem opsluiten
Doe wat je niet laten kunt

• olafhartong
hmm dit was niet mn bedoeling...
maargoed vanuit dat ookpunt gezien ben ik het er ook wel mee eens en laat het verder hierbij..

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 14 december 2001 12:55 schreef BigB het volgende:
Geef hem aan bij de politie
Laat hem opsluiten
Doe wat je niet laten kunt
ik hoef daar niks voor te doen en eerlijk gezegd voel ik weinig behoefte om die Woudenberg een tip te geven, dat zullen anderen wel doen.

de idioot die de voicemail-conversatie op zn xs4all-account heeft gezet is allang de lul, en mij kan dat niks schelen.

wat mij wel kan schelen is GoT, ik haat het als mijn tech-forum door dat soort chat-geintjes slechte publiciteit krijgt, mogelijk boetes opgelegd krijgt (aangezien op dat medium persoonlijke gegevens gepubliceerd zijn) of dat sponsoren zich niet meer met dit forum wensen te identificeren, en noodzakelijke technische uitbreiding uitblijft ...

hou dat soort domme geintjes gewoon op IRC, op een publiek webforum kàn dat gewoon niet.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• olafhartong
even voor de duidelijkheid er is nog NIETS openbaargemaakt de enige mensen die ervan weten zijn de mensen die die thread gelezen hebben ... het is ook nooit mn bedoeling geweest om iemand in de problemen te brengen of de naam van GoT te schaden daarom had ik eerst deze thread geopend...
Laat dat duidelijk zijn

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb alleen aan xs4all gemeld dat die bassfreak het op zijn xs4all account had staan en toen het eraf was, heb ik dat ook gemeld. [added]Ik heb GoT buiten mijn mail aan xs4all gelaten overigens.[/]

En iedereen die zeikt over mijn houding: je doet allemaal maar, maar ben dan consequent en uit dezelfde 'bewoordingen' richting de adjes & modjes hiero; moet je eens kijken hoe snel je van GoT afgetrapt bent.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 14 december 2001 13:44 schreef Helsie het volgende:
En iedereen die zeikt over mijn houding: je doet allemaal maar, maar ben dan consequent en uit dezelfde 'bewoordingen' richting de adjes & modjes hiero; moet je eens kijken hoe snel je van GoT afgetrapt bent.
Momenteel bewonder ik juist je houding. :)

Zonder jou zat GoT vanavond bij 'Hart van Nederland' en morgen iedereen bij Tweakers Anonymus.

• olafhartong
dat vind ik wat ver gaan maargoed :)
Pagina: 1